Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!
Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię? Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie ? zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.
Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!
Szczegóły
Tytuł: Grywalizacja (Audiobook)Podtytuł: Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
Autor: Paweł Tkaczyk
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324664870
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 1
Format: 14.0x12.5cm
Oprawa: Plastikowa
Waga: 0.06 kg
Czas trwania: 4:39:05
Typ głównego nośnika: ACM
Ilość nośników: 1
Opis nośników:
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Miłosierdzie Boże
(Audiobook)
Salwator
Wywiad motywujący
Jak przygotowywać ludzi do zmiany
Jak przygotowywać ludzi do zmiany
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Dom sióstr
(Audiobook)
Sonia Draga
Kto zabił zmianę?
(Audiobook)
MT Biznes
Copywriting
Jak sprzedawać słowem
Jak sprzedawać słowem
Samo Sedno