Grywalizacja (Audiobook)
Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Helion

  • Rok wydania: 2013
  • Format: 14.0x12.5cm
  • Oprawa: Plastikowa
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
29,90 PLN
Nasza cena
21,99 PLN
Oszczędzasz 27%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię? Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie ? zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku. Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!

Szczegóły

Tytuł: Grywalizacja (Audiobook)
Podtytuł: Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
Autor: Paweł Tkaczyk
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324664870
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 1
Format: 14.0x12.5cm
Oprawa: Plastikowa
Waga: 0.06 kg
Czas trwania: 4:39:05
Typ głównego nośnika: ACM
Ilość nośników: 1
Opis nośników:


Recenzje