Marketing internetowy Szybkie łącze z klientami
Wszystko, co musisz wiedzieć, by wypromować swoją firme w sieci.
Helion
Wszystko, co musisz wiedzieć, by wypromować swoją firmę w sieci.
Chociaż "oczywistą oczywistością" jest fakt, że prowadzenie marketingu w internecie to dzisiaj biznesowa konieczność, dużo prościej wygląda to w teorii niż w praktyce. Od czego zacząć Jak się odnaleźć w całym tym chaosie Co zrobić, by nie zaplątać się w zawiłości wirtualnej sieci Autor tej książki nie zakłada, że skoro jesteś użytkownikiem internetu, można od razu wrzucić Cię na głęboką wodę i patrzeć, jak dramatycznie starasz się nie zachłysnąć ogromną ilością nieustannie emitowanych bajtów. Jon Reed jest konsultantem ds. mediów społecznościowych, wykładowcą, prelegentem i trenerem. Krok po kroku nauczy Cię, jak wykorzystywać ludzką potrzebę budowania relacji społecznych dla Twoich własnych biznesowych celów. Wyciągnij do swoich klientów rękę przez internet.
Zacznij od:
zwiększania Twojej widoczności w przeglądarce Google
prowadzenia skutecznych kampanii marketingu e-mailowego
tworzenia treści, które zostaną docenione przez rynek
promowania firmy w serwisach takich, jak Facebook, LinkedIn i Twitter.
Szczegóły
Tytuł: Marketing internetowy Szybkie łącze z klientamiPodtytuł: Wszystko, co musisz wiedzieć, by wypromować swoją firme w sieci.
Autor: Reed Jon
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324637591
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Sałbut Bartosz
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 272
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.42 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Czarne karty Kościoła
Wydawnictwo Księgarnia Św. Jacka
Copywriting
Jak sprzedawać słowem
Jak sprzedawać słowem
Samo Sedno