E-mail marketing To działa!
Marketing oparty na wiadomościach e-mail uważany jest przez wielu rodzimych marketerów za narzędzie, które lata świetności ma już za sobą. Może dlatego, że w porównaniu z innymi narzędziami marketingu online faktycznie ma dosyć długą historię. Jednak czy to oznacza, że automatycznie przestał działać Gdyby tak było, gdyby tylko kryterium innowacyjności narzędzia decydowało o jego skuteczności, co powiedzielibyście o reklamie telewizyjnej Działa czy nie działa A spoty radiowe A plakaty reklamowe Może po prostu nie doceniamy e-mail marketingu, ponieważ nie potrafimy się nim skutecznie posługiwać
Na polskim rynku wydawniczym wciąż niewiele jest pozycji książkowych, które w szeroki i rzetelny sposób opisują elementy czy strategie kampanii tego typu. Autorzy tej publikacji postanowili zatem zebrać, usystematyzować i uszczegółowić materiały, które tworzyli podczas kampanii na rzecz e-mail marketingu w Polsce. Chodziło o to, by książka stała się idealnym kompendium wiedzy zarówno dla osób, które dopiero zgłębiają tajniki tematu, jak i tych, które szukają pomysłów na zwiększenie poziomu zaawansowania prowadzonych już kampanii.
Szczegóły
Tytuł: E-mail marketingPodtytuł: 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci
Autor: Krupa Piotr, Ossowski Maciej
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324633524
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 136
Format: 14.5x21.3
Oprawa: Miękka
Waga: 0.17 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Konkurencyjność regionalna
Koncepcje - strategie - przykłady
Koncepcje - strategie - przykłady
Wydawnictwo Naukowe PWN
Mobile Web Rusz głową!
Helion
Redesign The Web
Helion