Statystyka dla menedżerów jest książką przeznaczoną dla studentów i praktyków zarządzania. Wychodząc od definicji statystyki jako nauki o metodach zbierania, analizy i interpretacji danych liczbowych oraz od przedstawienia podstawowych pojęć, autorka omawia najważniejsze zagadnienia związane z zastosowaniem metod statystycznych w biznesie i ekonomii:
- etapy badań statystycznych, formułowanie celu praktycznego i diagnostycznego, określenie podmiotu, przedmiotu, zakresu i czasu badania oraz możliwych do zastosowania metod badawczych,
- postępowanie ze zbiorem danych będących efektem przeprowadzonego badania,
- wybór właściwych narzędzi do porządkowania danych,
- miary statystyczne jako najważniejsze narzędzia analizy rozkładu cechy w populacji oraz ich zastosowanie do oceny przedsięwzięć inwestycyjnych.
- metody analizy współzależności zjawisk - pojęcia regresji i korelacji,
-narzędzia do analizy dynamiki zjawisk ekonomicznych.
Szczegóły
Tytuł: Statystyka dla menedżerówPodtytuł: Teoria i praktyka
Autor: Bielecka Anna
Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788326413353
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 468
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.695 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej
Wydawnictwo Naukowe PWN
Gamestorming
Gry biznesowe dla innowatorów
Gry biznesowe dla innowatorów
Wolters Kluwer
Mrok
Vis-a-Vis Etiuda
Czechy egzotyczne
Adam Marszałek
Niebieski
Historia koloru
Historia koloru
Oficyna Naukowa
Wszystko co kocham / Beats of freedom zew wolności
TiM film studio
Prawo prywatne czasu przemian
Wydawnictwo Naukowe UAM