Niepowodzenia firm w dziedzinie wdrażania strategii i zarządzania działalnością operacyjną wynikają na ogół z braku nadrzędnego systemu zarządzania scalającego i dostosowującego do siebie te dwa zasadnicze procesy.
(z rozdziału 1)
Autorzy publikacji próbują rozwiązać ten problem. Przedstawiają szczegółowo opracowany plan, który pozwoli przedsiębiorstwom skutecznie wprowadzać w życie nowe strategie, monitorować je i w razie potrzeby modyfikować. Posługują się licznymi przykładami ze świata biznesu. Dokumentują swoje wnioski doświadczeniami firm, które zdecydowały się na wprowadzenie w życie ich wskazówek dotyczących strategii. Jest to książka o tym, jak sprawić, by strategia ?zakorzeniła się? w firmie i zaczęła przynosić efekty. To doskonały ?podręcznik? dla menedżerów, który uczy skutecznego działania.
Szczegóły
Tytuł: Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnejAutor: Robert S. Kaplan, David P. Norton
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 978830116124801
ISBN: 9788301161248
Tytuł oryginału: The Execution Premium. Linking Strategy to Operations for Competitive Advantage.
Tłumacz: Łuczkiewicz Grzegorz
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 316
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.48 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Strategiczna karta wyników
Jak przełozyć strategię na działanie
Jak przełozyć strategię na działanie
Wydawnictwo Naukowe PWN
Piąta dyscyplina Materiały dla praktyka
Wolters Kluwer
Zwierzęce instynkty
Studio Emka
Rozwój teorii organizacji
Wolters Kluwer
Statystyka w zarządzaniu
Pełny wykład
Pełny wykład
Wydawnictwo Naukowe PWN
Ekonomia menedżerska
Wolters Kluwer
Statystyka dla menedżerów
Teoria i praktyka
Teoria i praktyka
Nieoczywiste
Gamestorming
Gry biznesowe dla innowatorów
Gry biznesowe dla innowatorów
Wolters Kluwer
Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu
Wolters Kluwer