Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej

Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Rok wydania: 2010
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
59,00 PLN
Nasza cena
54,12 PLN
Oszczędzasz 9%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Niepowodzenia firm w dziedzinie wdrażania strategii i zarządzania działalnością operacyjną wynikają na ogół z braku nadrzędnego systemu zarządzania scalającego i dostosowującego do siebie te dwa zasadnicze procesy. (z rozdziału 1) Autorzy publikacji próbują rozwiązać ten problem. Przedstawiają szczegółowo opracowany plan, który pozwoli przedsiębiorstwom skutecznie wprowadzać w życie nowe strategie, monitorować je i w razie potrzeby modyfikować. Posługują się licznymi przykładami ze świata biznesu. Dokumentują swoje wnioski doświadczeniami firm, które zdecydowały się na wprowadzenie w życie ich wskazówek dotyczących strategii. Jest to książka o tym, jak sprawić, by strategia ?zakorzeniła się? w firmie i zaczęła przynosić efekty. To doskonały ?podręcznik? dla menedżerów, który uczy skutecznego działania.

Szczegóły

Tytuł: Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej
Autor: Robert S. Kaplan, David P. Norton
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 978830116124801
ISBN: 9788301161248
Tytuł oryginału: The Execution Premium. Linking Strategy to Operations for Competitive Advantage.
Tłumacz: Łuczkiewicz Grzegorz
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 316
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.48 kg

Recenzje