Mówienie o telewizji i dziennikarzach - i to w sposób krytyczny - w audycji telewizyjnej zakrawa na paradoks. Taki jednak sposób dotarcia do szerszej publiczności wybrał Pierre Bourdieu, znakomity francuski socjolog, odsłaniając kulisy przekazywania za pośrednictwem mediów informacji, a także wzajemne powiązania między polem nauki a polem dziennikarstwa. Niejednokrotnie ironiczne uwagi Bourdieu demaskują status medialnych ekspertów, zawodowców od lapidarnych opinii, oraz często nieoczywiste uwikłania świata polityki w kolaborację z mediami. Jakie są zyski i straty z bycia osobą medialną Dlaczego warto się nad tym zastanawiać Na takie pytania odpowiada Bourdieu w swoim pasjonującym eseju.
Szczegóły
Tytuł: O telewizji. Panowanie dziennikarstwaAutor: Bourdieu Pierre
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Seria: SOCJOLOGIA WSPÓŁCZESNA
ISBN: 9788301166724
Tytuł oryginału: Sur la television suivi de L'emprise du journalisme
Język oryginału: francuski
Tłumacz: Sztandar-Sztanderska Karolina, Ziółkowska Anna
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 122
Format: 14.0x20.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.18 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Czas plemion Schyłek indywidualizmu w społeczeństwach ponowoczesnych
Wydawnictwo Naukowe PWN
Miłość, psiakrew
Foka
Ćwiczenia z retoryki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Teorie socjalizacji
Społeczność, instytucja, upodmiotowienie
Społeczność, instytucja, upodmiotowienie
Wydawnictwo Naukowe PWN
Niewidzialne Miasta
W.A.B.
Socjologia muzyki
Scholar