Marketing
Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania

PWE

  • Rok wydania: 2011
  • Format: 16.2x23.7cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
69,90 PLN
Nasza cena
53,82 PLN
Oszczędzasz 24%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 53,12 zł



Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań, przygotowanego przez ten sam zespół autorski. Zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki oraz zestawienia, omówienia i koncepcje rozproszone w literaturze przedmiotu, a także zagadnienia wykraczające poza treść wspomnianego podręcznika, takie jak współpraca przedsiębiorstwa z agencjami badawczymi i reklamowymi, aspekty finansowe marketingu czy koncepcje ułatwiające pisanie prac dyplomowych. Autorami książki są pracownicy Katedry Rynku i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej oraz Katedry Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego, mający duże doświadczenie praktyczne wynikające ze współpracy z wieloma przedsiębiorstwami i organizacjami. Są oni współautorami znanych w Polsce i cenionych opracowań z dziedziny marketingu, takich jak Strategie marketingowe, Efektywność marketingu oraz Koszty i efekty działań marketingowych. Publikacja jest przeznaczona dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, uczestników studiów podyplomowych oraz programów MBA, wykładowców szkół wyższych i nauczycieli średnich szkół ekonomicznych, a także praktyków gospodarczych.

Szczegóły

Tytuł: Marketing
Podtytuł: Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320819571
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 300
Format: 16.2x23.7cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.55 kg

Recenzje