Koncepcje, instrumenty, obszary zastosowań marketingu zmieniają się w czasie, by sprostać wyzwaniom przeistaczającego się otoczenia. Jednak istota marketingu pozostaje ta sama, tzn. służy on rozpoznawaniu i zaspokajaniu potrzeb oraz pragnień klientów docelowego rynku w sposób przynoszący im satysfakcję, a przedsiębiorstwu dający zysk. W poszczególnych rozdziałach niniejszego podręcznika autorzy zawarli rozważania dotyczące: funkcji i znaczenia marketingu, kierunków jego rozwoju, preferencji i zachowań zakupowych klientów, podziału rynku na segmenty, instrumentów marketingowego oddziaływania na nabywców, gromadzenia informacji rynkowych oraz planowania i kontrolowania działalności marketingowej.
Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem, zarządzaniem i komunikacją oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych.
Szczegóły
Tytuł: Podstawy marketinguWydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320820379
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 294
Format: 16.2x23.7cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.47 kg
Redakcja: Czubała Anna
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Nauka o państwie
Liber Księgarnia
Kompendium wiedzy o organizacjach międzynarodowych
Wydawnictwo Naukowe PWN
Psychologia poznawcza w praktyce
Ekonomia, biznes, polityka.
Ekonomia, biznes, polityka.
Wydawnictwo Naukowe PWN
Ekonomia
Rebis
Marketing
Rebis
Prawo własności intelektualnej
LexisNexis
Nauka Administracji
Difin
Ekonomia Kurs podstawowy
C. H. Beck
Bezpieczeństwo Ogólne problemy badawcze Tom 1
Wydawnictwo Naukowe PWN