Marketing w gastronomii

PWE

  • Rok wydania: 2011
  • Format: 16.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
59,90 PLN
Nasza cena
42,71 PLN



Gastronomia jako ogniwo sfery usług pełni ważne funkcje gospodarcze i społeczne. Dostarczając wysoko przetworzone produkty żywnościowe, może się przyczyniać do unowocześnienia spożycia oraz korzystnie wpływać na poziom życia ludności. Książka stanowi całościowe opracowanie z dziedziny marketingu w gastronomii. Autor omówił w niej: pojęcie i rolę gastronomii w gospodarce rynkowej, istotę i specyfikę marketingu w gastronomii, usługę gastronomiczną jako produkt, strategie produktu w gastronomii indywidualnej i systemowej, dystrybucję usług gastronomicznych, kształtowanie cen w gastronomii, promocję usług gastronomicznych, usługi gastronomiczne jako komponent produktu w hotelarstwie, usługi gastronomiczne jako czynnik podnoszenia konkurencyjności produktu w hotelarstwie. Książka jest adresowana do studentów kierunków ekonomicznych oraz słuchaczy szkół o profilu turystycznym. Dostarcza niezbędnej wiedzy osobom zatrudnionym w biznesie restauracyjno-hotelarskim.

Szczegóły

Tytuł: Marketing w gastronomii
Autor: Sala Józef
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320819533
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 228
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.42 kg

Recenzje