Zbiór tekstów, który oddajemy do rąk czytelnika, jest owocem spotkania osób, które z racji wykonywanego zawodu są zainteresowane stosowaniem testów w organizacjach: twórców, producentów i wydawców testów z jednej strony, a użytkowników testów - z drugiej. Impulsem do podjęcia inicjatywy spotkania było niewątpliwie uświadomienie sobie, przez wszystkie strony, że rośnie zapotrzebowanie na testy w obszarze biznesu i że powstaje coraz więcej wiążących się z tym problemów, z którymi nie sposób się uporać bez współpracy zainteresowanych środowisk.
Fragment Wstępu
Szczegóły
Tytuł: Testy w biznesie Standardy i praktykaWydawnictwo: Pracownia Testów Psychologicznych PTP
ISBN: 9788360733837
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 156
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.26 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Psychologia zarządzania w organizacji
Wydawnictwo Naukowe PWN
Life coaching
Relacje w Równowadze
Relacje w Równowadze
New Dawn
Current Directions in Introductory Psychology
Prentice Hall
Rozmowy z Karolcią czyli coaching przy herbacie
Studio Emka
The Work-Family Interface
SAGE Publications Ltd
Rozwijanie umiejętności w dialogu motywującym
Podręcznik praktyka z ćwiczeniami
Podręcznik praktyka z ćwiczeniami
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego