Marketing partyzancki
Proste i niedrogie strategie pozwalające czerpać duże zyski z małej firmy
Nieoczywiste
Nowatorskie metody docierania do klientów Jaya Conrada Levinsona wykorzystujące nowe technologie zrewolucjonizowały strategie marketingowe małych firm na całym świecie. W książce czytelnik znajdzie nie tylko sprawdzony oręż i wypróbowane taktyki marketingowego partyzanta, lecz także bardzo nowoczesne i jednocześnie niedrogie narzędzia służące powiększaniu udziału w rynku, m.in.:
- 16 największych sekretów marketingu partyzanckiego,
- przepis na kreatywny i niedrogi plan marketingowy,
- strategie prowadzenia działań marketingowych za pomocą internetu, w tym pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach,
- sposoby zastosowania nowych technologii medialnych, np. RSS, blog, podcasting czy marketing automatyczny,
- wskazówki, jak zarządzać pracownikami w czasach telepracy i freelancingu.
Marketing partyzancki to marketingowa biblia dla drobnych przedsiębiorców. Każdy właściciel małej firmy powinien mieć tę książkę w swojej podręcznej bibliotece!
Szczegóły
Tytuł: Marketing partyzanckiPodtytuł: Proste i niedrogie strategie pozwalające czerpać duże zyski z małej firmy
Autor: Levinson Conrad Jay
Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788326412523
Tytuł oryginału: Guerilla marketing
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Mamińska Anna Julia
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 424
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.608 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Public Relations Teoria praktyka perspektywy
Studio Emka
Dyscyplina
Zysk i S-ka
Zew natury Moja ucieczka na Alaskę
Dolnośląskie
Putin Człowiek bez twarzy
Prószyński i S-ka
NIe ma jednej Rosji
Literackie
Inferno
Sonia Draga
Zwodniczy punkt
Sonia Draga