Marketing partyzancki
Proste i niedrogie strategie pozwalające czerpać duże zyski z małej firmy

Nieoczywiste

  • Rok wydania: 2011
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
69,00 PLN
Nasza cena
59,51 PLN



Nowatorskie metody docierania do klientów Jaya Conrada Levinsona wykorzystujące nowe technologie zrewolucjonizowały strategie marketingowe małych firm na całym świecie. W książce czytelnik znajdzie nie tylko sprawdzony oręż i wypróbowane taktyki marketingowego partyzanta, lecz także bardzo nowoczesne i jednocześnie niedrogie narzędzia służące powiększaniu udziału w rynku, m.in.: - 16 największych sekretów marketingu partyzanckiego, - przepis na kreatywny i niedrogi plan marketingowy, - strategie prowadzenia działań marketingowych za pomocą internetu, w tym pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach, - sposoby zastosowania nowych technologii medialnych, np. RSS, blog, podcasting czy marketing automatyczny, - wskazówki, jak zarządzać pracownikami w czasach telepracy i freelancingu. Marketing partyzancki to marketingowa biblia dla drobnych przedsiębiorców. Każdy właściciel małej firmy powinien mieć tę książkę w swojej podręcznej bibliotece!

Szczegóły

Tytuł: Marketing partyzancki
Podtytuł: Proste i niedrogie strategie pozwalające czerpać duże zyski z małej firmy
Autor: Levinson Conrad Jay
Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788326412523
Tytuł oryginału: Guerilla marketing
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Mamińska Anna Julia
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 424
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.608 kg

Recenzje