Na znaczny potencjał rozwoju polskiego rynku informatycznego wpływają zarówno wysokie kompetencje naszych specjalistów IT, jak i liczebność małych i średnich firm IT. Informatyka jest wskazywana jako jeden ze strategicznych kierunków rozwoju Polski. Z jednej strony uważa się, że kluczem rozwoju konkurencyjnego rynku IT jest innowacyjność przedsiębiorstw, a z drugiej brak badań i publikacji w języku polskim poświęconych problematyce strategii konkurowania małych i średnich przedsiębiorstw IT. Niniejsza książka odpowiada na potrzeby praktyki w tym zakresie, uwzględniając specyfikę mniejszych firm i charakter polskiego rynku IT. Autorzy, stosując podejście inżynierskie (systemowe), proponują oryginalne rozwiązania metodyczne do analizy strategicznej i zarządzania innowacjami w firmach IT. Autorzy opierają się na obszernej literaturze tematu oraz na własnych badaniach empirycznych dotyczących przedsiębiorstw IT. Taki sposób ujęcia tematu ułatwia zastosowanie proponowanych rozwiązań metodycznych w rzeczywistych projektach
Szczegóły
Tytuł: Strategiczne zarządzanie innowacjamiPodtytuł: Strategie małych i średnich przedsiębiorstw IT
Autor: Żebrowski Michał, Waćkowski Kazimierz
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376414591
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 192
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.29 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Podstawy stylistyki i retoryki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Drive
Kompletnie nowe spojrzenie na motywację
Kompletnie nowe spojrzenie na motywację
Studio Emka
Java Podstawy
Helion
Performans, performatywność, performer
Próby definicji i analizy krytyczne
Próby definicji i analizy krytyczne
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego