Podręcznik przeznaczony dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem działającym na współczesnym, globalnym rynku. Przedstawia wybrane zagadnienia, mające obecnie największy wpływ na działalność przedsiębiorstw ? globalne strategie, nowe struktury organizacyjne, zarządzanie wiedzą i kapitałem intelektualnym, elastyczne systemy pracy, e-biznes oraz społeczną odpowiedzialność przedsiębiorstwa.
Książka stanowi znakomitą pomoc w zdobywaniu wiedzy z zakresu zarządzania i kształtowania odpowiednich umiejętności i postaw menedżerskich, niezbędnych we współczesnym świecie. Podręcznik zawiera również literaturę zalecaną, bibliografię oraz indeks rzeczowy.
Szczegóły
Tytuł: Przedsiębiorstwo w globalnej gospodarcePodtytuł: Wyzwania współczesności
Autor: Zbigniew Malara
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 978830114821804
ISBN: 9788301148218
Języki: polski
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 314
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.52 kg
Redakcja: Polkowska-Nowak Grażyna
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Elementarna teoria liczb
Wydawnictwo Naukowe PWN
Obrazy niepełnosprawności w polskim filmie
Wydawnictwo Naukowe UAM
Aksjologiczne podstawy pedagogiki społecznej Heleny Radlińskiej
Przykład zastosowania interpretacji hermeneutycznej
Przykład zastosowania interpretacji hermeneutycznej
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Kompetencje emocjonalne nauczyciela
Wolters Kluwer
Kto wiatr sieje...
Świat Książki