Książka adresowana jest przede wszystkim do menedżerów, którzy chcą skuteczniej zarządzać swoimi firmami oraz do inwestorów giełdowych, którym zależy na bardziej świadomym wyborze spółek. Twórca podejścia do zarządzania przedsiębiorstwem przez pryzmat wartości dla akcjonariuszy przedstawia nowe uzasadnienie tej metody. Według Rappaporta, wartość firmy z punktu widzenia akcjonariuszy powinna być podstawowym kryterium przy ocenie strategii przedsiębiorstwa.
Szczegóły
Tytuł: Wartość dla akcjonariuszyPodtytuł: Poradnik menedżera i inwestora
Autor: Alfred Rappaport
Wydawnictwo: Wig-Press
Kod paskowy: 9788387014353
ISBN: 8387014354
Tłumacz: Nowak Marek
Języki: polski
Rok wydania: 1999
Ilość stron: 206
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.374 kg