Niniejsza publikacja wpisuje się w dyskusję na temat przyszłości elektronicznych środków przekazu w Polsce - zwłaszcza miejsca i rolki ich sektora publicznego.
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Szczegóły
Tytuł: Media publiczne w PolscePodtytuł: Teraźniejszość i przyszłość
Wydawnictwo: Aspra
ISBN: 9788375450064
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 130
Format: 14.0x20.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.17 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
O czym mówimy kiedy mówimy o miłosci
Świat Literacki
Naznaczeni popkulturą
Media elektroniczne i przemiany prowincji
Media elektroniczne i przemiany prowincji
Katedra Wydawnictwo Naukowe
Mediamorfozy
Aspra
Sztuka interaktywna Społeczny kontekst odbioru
Perspektywy Ervinga Goffmana a nowe media
Perspektywy Ervinga Goffmana a nowe media
Oficyna Naukowa Ewa Pajestka-Kojder