Mediamorfozy

Aspra

  • Rok wydania: 2015
  • Format: 16.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
44,60 PLN
Nasza cena
40,56 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 27,94 zł



Tom 27. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. "Jeżeli ktoś stawia sobie pytanie, jakie będą media w przyszłości, to w tej książce znajdzie wiele inspirujących myśli. Rzecz naukowa, ale pomaga w zrozumieniu codzienności. Bardziej niż się wydaje." prof. dr hab. Jacek Dąbała, Katolicki Uniwersytet Lubelski "Tytułowa mediamorfoza celowo przywołuje rozważania Karola Jakubowicza na temat transformacji środków komunikowania. Wspólnym wątkiem prezentowanych w niej publikacji jest bowiem substytucjonalny wymiar przemian mediów. Autorzy poszczególnych rozdziałów koncentrują się na tym, w jaki sposób nowe media i technologie cyfrowe zastępują media tradycyjne. Publikacja dobrze odzwierciedla wielowymiarowość i wieloaspektowość zjawiska mediamorfozy, a także różnorodność podejść badawczych do tematu. Czytelnik odnajduje w niej zarówno filozoficzną, humanistyczną analizę funkcji mediów z perspektywy epistemologii i metodologii nauk o zarządzaniu, jak i szczegółowe rozważania dotyczące przemian konkretnych formatów i gatunków medialnych." dr hab. Agnieszka Hess, Uniwersytet Jagielloński

Szczegóły

Tytuł: Mediamorfozy
Wydawnictwo: Aspra
Seria: Media początku XXI wieku
ISBN: 9788375456394
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 222
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.345 kg
Redakcja: Gackowski Tomasz

Recenzje