Tom 27. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
"Jeżeli ktoś stawia sobie pytanie, jakie będą media w przyszłości, to w tej książce znajdzie wiele inspirujących myśli. Rzecz naukowa, ale pomaga w zrozumieniu codzienności. Bardziej niż się wydaje."
prof. dr hab. Jacek Dąbała, Katolicki Uniwersytet Lubelski
"Tytułowa mediamorfoza celowo przywołuje rozważania Karola Jakubowicza na temat transformacji środków komunikowania. Wspólnym wątkiem prezentowanych w niej publikacji jest bowiem substytucjonalny wymiar przemian mediów. Autorzy poszczególnych rozdziałów koncentrują się na tym, w jaki sposób nowe media i technologie cyfrowe zastępują media tradycyjne. Publikacja dobrze odzwierciedla wielowymiarowość i wieloaspektowość zjawiska mediamorfozy, a także różnorodność podejść badawczych do tematu. Czytelnik odnajduje w niej zarówno filozoficzną, humanistyczną analizę funkcji mediów z perspektywy epistemologii i metodologii nauk o zarządzaniu, jak i szczegółowe rozważania dotyczące przemian konkretnych formatów i gatunków medialnych."
dr hab. Agnieszka Hess, Uniwersytet Jagielloński
Kraj produkcji: Polska
Producent:
ASPRA-JR F.H.U.
Dedala 8/44
03-982 Warszawa (Polska)
tel: 602628855
email: oficyna@aspra.pl
Szczegóły
Tytuł: MediamorfozyWydawnictwo: Aspra
Seria: Media początku XXI wieku
ISBN: 9788375456394
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 222
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.345 kg
Redakcja: Gackowski Tomasz
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
O czym mówimy kiedy mówimy o miłosci
Świat Literacki
Jak dobrze pisać Od myśli do tekstu
Wydawnictwo Naukowe PWN
Wyrażać niewyrażalne
Analiza językowo-stylistyczna tetralogii Jezus z Nazarethu Romana Brandstaettera
Analiza językowo-stylistyczna tetralogii Jezus z Nazarethu Romana Brandstaettera
Żydowski Instytut Historyczny
Naznaczeni popkulturą
Media elektroniczne i przemiany prowincji
Media elektroniczne i przemiany prowincji
Katedra Wydawnictwo Naukowe
Nowe Formy i normy, czyli poprawna polszczyzna w praktyce
Wydawnictwo Naukowe PWN
Kreatywność językowa w reklamie
Podręcznik nie tylko dla specjalistów
Podręcznik nie tylko dla specjalistów
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Sztuka interaktywna Społeczny kontekst odbioru
Perspektywy Ervinga Goffmana a nowe media
Perspektywy Ervinga Goffmana a nowe media
Oficyna Naukowa Ewa Pajestka-Kojder