Kreatywność językowa w reklamie
Podręcznik nie tylko dla specjalistów

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 15.0x21.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
33,90 PLN
Nasza cena
32,13 PLN
Oszczędzasz 6%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Publikacja to podręcznik z zakresu kreatywności językowej w reklamie. Autorzy w przystępny, syntetyczny sposób prezentują techniki językowe wykorzystywane w reklamie w celu osiągnięcia lepszego efektu sprzedażowego. Przy każdej omawianej technice Czytelnik znajdzie liczne przykłady twórczego wykorzystania środków językowych, w tym również przykłady wizualne. Po kolejnych rozdziałach umieszczono zestawy ćwiczeń służące kształtowaniu umiejętności twórczego stosowania języka w reklamie. Podręcznik zawierający bogaty materiał ilustracyjny oraz niebanalne, rozwijające ćwiczenia z pewnością będzie przydatny w pracy ze studentami kierunków humanistycznych (językoznawstwa, dziennikarstwa, komunikacji społecznej, kulturoznawstwa) oraz marketingu i zarządzania. Zainteresuje też praktyków związanych ze światem reklamy: copywriterów, pracowników firm reklamowych i wszystkich zajmujących się kreatywnym tworzeniem reklam oraz przemysłem z tym związanym.

Szczegóły

Tytuł: Kreatywność językowa w reklamie
Podtytuł: Podręcznik nie tylko dla specjalistów
Autor: Katarzyna Burska, Bartłomiej Cieśla, Katarzyna Jachimowska, Barbara Kudra
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788380882430
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 186
Format: 15.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.244 kg

Recenzje