Publikacja ta zawiera praktyczne wskazówki z zakresu prawa prasowego i prawa autorskiego i jest przede wszystkim kierowana do wydawców zarówno prasy, jak i książek.
Omówione w niej zostały podstawowe instytucje prawne prawa prasowego, prawa autorskiego i praw pokrewnych, a także regulacje dotyczące baz danych i praktyczne unormowania druku i dystrybucji.
W "Prawie wydawcy" omówione zostały wzajemne relacje dziennikarza i wydawcy, ich uprawnień i obowiązków, a także, co obecnie jest bardzo istotne, prawna ochrona źródeł informacji wykorzystywanych w wydawnictwach prasowych.
Szczególną uwagę zwrócono na takie instytucje prawa prasowego, jak obowiązek zamieszczania sprostowań i odpowiedzi, odpowiedzialności prasowej czy wreszcie formalnych obowiązków rejestracji i prawidłowego oznaczania tytułu prasowego.
Omówione w niej zostały podstawowe instytucje prawne prawa prasowego, prawa autorskiego i praw pokrewnych, a także regulacje dotyczące baz danych i praktyczne unormowania druku i dystrybucji.
W "Prawie wydawcy" omówione zostały wzajemne relacje dziennikarza i wydawcy, ich uprawnień i obowiązków, a także, co obecnie jest bardzo istotne, prawna ochrona źródeł informacji wykorzystywanych w wydawnictwach prasowych.
Szczególną uwagę zwrócono na takie instytucje prawa prasowego, jak obowiązek zamieszczania sprostowań i odpowiedzi, odpowiedzialności prasowej czy wreszcie formalnych obowiązków rejestracji i prawidłowego oznaczania tytułu prasowego.
Szczegóły
Tytuł: Wydawca i prawoAutor: ORŻEWSKI WOJCIECH
Wydawnictwo: INICJAŁ
Kod paskowy: 9788392662052
ISBN: 978-83-926205-2-5
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 224
Format: 1380x2100
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Jak dobrze pisać Od myśli do tekstu
Wydawnictwo Naukowe PWN
Wyrażać niewyrażalne
Analiza językowo-stylistyczna tetralogii Jezus z Nazarethu Romana Brandstaettera
Analiza językowo-stylistyczna tetralogii Jezus z Nazarethu Romana Brandstaettera
Żydowski Instytut Historyczny
Nowe Formy i normy, czyli poprawna polszczyzna w praktyce
Wydawnictwo Naukowe PWN
Prawo mediów
Wolters Kluwer
Mediamorfozy
Aspra
Kreatywność językowa w reklamie
Podręcznik nie tylko dla specjalistów
Podręcznik nie tylko dla specjalistów
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego