Jeden z najbardziej popularnych na świecie podręczników dla dizajnerów przyszłych i obecnych! Znajomość narzędzi i opanowany warsztat to nie wszystko, żeby poradzić sobie na rynku, a jednocześnie postępować w zgodzie z własnymi przekonaniami. Autor, ceniony brytyjski projektant w przystępny sposób dzieli się z czytelnikami długo gromadzoną wiedzą o praktycznych tajnikach zawodu projektanta. Czy logo powinno być większe Dlaczego nie wolno klientowi pokazywać ostatecznego projektu Albo szkicowników Jak przygotować portfolio Jak zdobywać klientów i jak ich zwalniać Jak ubiegać się o pracę i jak pracowników przyjmować; krótko mówiąc - jak postępować, by jako projektant odnieść sukces nie tylko artystyczny Na blisko dwustu stronach gęstego druku każdy, choćby luźno związany z branżą projektową, znajdzie dla siebie wartościowe porady - zawsze jest przecież miejsce na rozwój...
Adrian Shaughnessy jest projektantem i teoretykiem dizajnu. Przez kilkanaście lat prowadził renomowane brytyjskie studio projektowe Intro, z którego odszedł w 2003 roku, aby zacząć pracować na własny rachunek; wykłada na całym świecie, a jego książki o projektowaniu cieszą się olbrzymią popularnością. Jak zostać dizajnerem... ukazało się do tej pory już w siedmiu krajach.
Adrian Shaughnessy jest projektantem i teoretykiem dizajnu. Przez kilkanaście lat prowadził renomowane brytyjskie studio projektowe Intro, z którego odszedł w 2003 roku, aby zacząć pracować na własny rachunek; wykłada na całym świecie, a jego książki o projektowaniu cieszą się olbrzymią popularnością. Jak zostać dizajnerem... ukazało się do tej pory już w siedmiu krajach.
Szczegóły
Tytuł: Jak zostać dizajnerem i nie stracić duszyAutor: Shaughnessy Adrian
Wydawnictwo: Karakter
ISBN: 9788362376131
Tytuł oryginału: How to be a Graphic Designer, Without Losing One's Soul
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Żukowski Dariusz
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 182
Format: 19.0x23.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.42 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Poligrafia praktyczny przewodnik
ABE Dom Wydawniczy
Krótkie teksty o sztuce projektowania
słowo/obraz terytoria
100 idei, które zmieniły projektowanie graficzne
Top Mark Centre