100 idei, które zmieniły projektowanie graficzne

Top Mark Centre

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 21x26.5 cm
  • Oprawa: oprawa broszurowa
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
99,00 PLN
Nasza cena
79,42 PLN



W ostatnich latach grafika rozwija się w porażająco szybkim tempie. Mało tego, jest wszędzie, z mniejszymi bądź większymi formami graficznymi spotykamy się na każdym kroku. Idąc ulicą mijamy kolorowe plakaty, jadąc samochodem naszą uwagę przyciągają wielkie bilboardy, zaglądając do internetu naszym oczom pokazują się coraz to ciekawsze graficznie strony... Ale punkt wyjścia jest inny. W pierwszym rozdziale publikacji autorki zajmują się...książką. Nazywają ją „laboratorium dla pisarzy, artystów, projektantów i typografów”. I choć media elektroniczne wypierają czysty druk, on ciągle istnieje i jest podstawą dla wszelkiej grafiki. Autorzy „100 idei, które zmieniły projektowanie graficzne” wybierają te idee, które według nich miały największy wpływ na rozwój grafiki. Piszą o formach, kompozycjach, wpływach innych sztuk na projektowanie graficzne, a także o tym, czym jest grafika dzisiaj i jak się ją wykorzystuje.

Szczegóły

Tytuł: 100 idei, które zmieniły projektowanie graficzne
Autor: Steven Heller, Veronique Vienne
Wydawnictwo: Top Mark Centre
ISBN: 9788392589075
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 216
Format: 21x26.5 cm
Oprawa: oprawa broszurowa
Waga: 0.913 kg

Recenzje