Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy.
Specyfiką tej książki jest to, że dotyczy polskiego rynku, polskich klientów i polskich handlowców. Autorzy, korzystając z dziesięcioletniego doświadczenia w szkoleniu pracowników firm handlowych, opisują konkretne narzędzia: zjednywanie klienta i rozpoznawania jego potrzeb, radzenia sobie z grami kupieckimi, budowania profesjonalnej podstawy handlowej.
Handlowanie to sztuka zadowolenia klienta bez ulegania jego wygórowanym żądaniom. Do każdego klienta prowadzi jakaś droga, tylko nie zawsze handlowcy mają odwagę na nią wkroczyć. Na płycie VCD znajduje się film "Debiuty handlowe", który pozwoli Ci uniknąć wielu błędów w pierwszym etapie negocjacji handlowych.
W tej fazie celem kupujących jest osłabienie sprzedającego, ustawienie rozmowy na jak najlepszych warunkach dla siebie. Ten film podpowiada, jak nie wpaść w żadną z zastawionych przez kupującego pułapek. Ukazane są typowe zachowania klientów, jak również sposoby skutecznego radzenia sobie z nimi. Cennym uzupełnieniem materiału jest zaprezentowanie sposobów rozpoznawania podświadomych motywów klienta i jak tę wiedzę wykorzystać w praktyce.
Specyfiką tej książki jest to, że dotyczy polskiego rynku, polskich klientów i polskich handlowców. Autorzy, korzystając z dziesięcioletniego doświadczenia w szkoleniu pracowników firm handlowych, opisują konkretne narzędzia: zjednywanie klienta i rozpoznawania jego potrzeb, radzenia sobie z grami kupieckimi, budowania profesjonalnej podstawy handlowej.
Handlowanie to sztuka zadowolenia klienta bez ulegania jego wygórowanym żądaniom. Do każdego klienta prowadzi jakaś droga, tylko nie zawsze handlowcy mają odwagę na nią wkroczyć. Na płycie VCD znajduje się film "Debiuty handlowe", który pozwoli Ci uniknąć wielu błędów w pierwszym etapie negocjacji handlowych.
W tej fazie celem kupujących jest osłabienie sprzedającego, ustawienie rozmowy na jak najlepszych warunkach dla siebie. Ten film podpowiada, jak nie wpaść w żadną z zastawionych przez kupującego pułapek. Ukazane są typowe zachowania klientów, jak również sposoby skutecznego radzenia sobie z nimi. Cennym uzupełnieniem materiału jest zaprezentowanie sposobów rozpoznawania podświadomych motywów klienta i jak tę wiedzę wykorzystać w praktyce.
Szczegóły
Tytuł: Handlowanie to gra z płytą CDPodtytuł: Od namawiania i żebrania do zaspokojenia potrzeb klienta
Autor: Wojciech Haman, Gut Jerzy
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788373612655
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 260
Format: 15.0x21.5cm
Oprawa: Twarda z obwolutą
Waga: 0.46 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Psychologia szefa Szef to zawód
Onepress
Co widać i czego nie widać
Fijorr Publishing
Logistyczna obsługa klienta
Metody ilościowe
Metody ilościowe
Wydawnictwo Naukowe PWN
Operacja Rafael
Czarna Owca
Operacja Singe
Czarna Owca
Kukły
Agora
Operacja Retea
Czarna Owca