UML i wzorce projektowe
Analiza i projektowanie obiektowe oraz iteracyjny model wytwarzania aplikacji
Helion
Poznaj metodologię projektowania i wytwarzania systemów informatycznych!
Co to jest UML
Czym jest modelowanie zwinne
Jak wybrać narzędzia wspomagające proces projektowania
Projektanci wielokrotnie podejmowali próby opracowania sposobu prezentacji struktury i zasad działania systemów informatycznych. Poszukiwania metody, która zostałaby zaakceptowana przez rynek i uznana za standard, trwały długo i nie były łatwe. Zakończyły się jednak sukcesem, a ich efektem jest język UML. Z drugiej strony "banda czterech" (Erich Gamma, Richard Helm, Ralph Johnson, John Vlissides) w 1995 roku opracowała metody rozwiązywania typowych problemów - wzorce projektowe.
Craig Larman łączy znajomość języka UML z wiedzą na temat wzorców projektowych i przedstawia w swojej książce sposoby projektowania systemów informatycznych z wykorzystaniem języka UML 2. W trakcie lektury tego uznanego na całym świecie podręcznika dowiesz się, jak zbierać wymagania, tworzyć przypadki użycia, modelować dziedzinę, tworzyć architektury wielowarstwowe, a co najważniejsze, odkryjesz, jak wykorzystać przy tym wzorce projektowe. Najnowsze wydanie wzbogacone zostało o nowe studia przypadków, omówienie zwinnych metod projektowania oraz liczne dodatki ułatwiające naukę. Podręcznik ten jest niezastąpiony dla wszystkich osób mających styczność z procesem projektowania i wytwarzania systemów informatycznych.
Przypadki użycia, diagram przypadków użycia
Wykorzystanie testów do identyfikacji przypadków użycia
Metody przyrostowe i ewolucyjne
Cykl życia projektu w modelu kaskadowym
Praktyki zwinne, modelowanie zwinne
Modelowanie dziedziny
Wzorce projektowe "bandy czterech"
Analiza i projektowanie obiektowe
Zarządzanie projektem
Diagramy klas
Projektowanie warstw
Diagramy sekwencji i komunikacji
Programowanie sterowane testami
Narzędzia wspomagające UML
Dołącz do grona najznamienitszych projektantów!
Co to jest UML
Czym jest modelowanie zwinne
Jak wybrać narzędzia wspomagające proces projektowania
Projektanci wielokrotnie podejmowali próby opracowania sposobu prezentacji struktury i zasad działania systemów informatycznych. Poszukiwania metody, która zostałaby zaakceptowana przez rynek i uznana za standard, trwały długo i nie były łatwe. Zakończyły się jednak sukcesem, a ich efektem jest język UML. Z drugiej strony "banda czterech" (Erich Gamma, Richard Helm, Ralph Johnson, John Vlissides) w 1995 roku opracowała metody rozwiązywania typowych problemów - wzorce projektowe.
Craig Larman łączy znajomość języka UML z wiedzą na temat wzorców projektowych i przedstawia w swojej książce sposoby projektowania systemów informatycznych z wykorzystaniem języka UML 2. W trakcie lektury tego uznanego na całym świecie podręcznika dowiesz się, jak zbierać wymagania, tworzyć przypadki użycia, modelować dziedzinę, tworzyć architektury wielowarstwowe, a co najważniejsze, odkryjesz, jak wykorzystać przy tym wzorce projektowe. Najnowsze wydanie wzbogacone zostało o nowe studia przypadków, omówienie zwinnych metod projektowania oraz liczne dodatki ułatwiające naukę. Podręcznik ten jest niezastąpiony dla wszystkich osób mających styczność z procesem projektowania i wytwarzania systemów informatycznych.
Przypadki użycia, diagram przypadków użycia
Wykorzystanie testów do identyfikacji przypadków użycia
Metody przyrostowe i ewolucyjne
Cykl życia projektu w modelu kaskadowym
Praktyki zwinne, modelowanie zwinne
Modelowanie dziedziny
Wzorce projektowe "bandy czterech"
Analiza i projektowanie obiektowe
Zarządzanie projektem
Diagramy klas
Projektowanie warstw
Diagramy sekwencji i komunikacji
Programowanie sterowane testami
Narzędzia wspomagające UML
Dołącz do grona najznamienitszych projektantów!
Szczegóły
Tytuł: UML i wzorce projektowePodtytuł: Analiza i projektowanie obiektowe oraz iteracyjny model wytwarzania aplikacji
Autor: Larman Craig
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324628742
Tytuł oryginału: Applying UML and patterns
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Walkowska Justyna
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 752
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 1.15 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Perełki programowania
Helion