Wprowadzenie do fizyki w grach animacjach i symulacjach Flash

Helion

  • Rok wydania: 2013
  • Format: 18.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
79,00 PLN
Nasza cena
60,56 PLN
Oszczędzasz 24%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Twoje gry i animacje jeszcze nigdy nie były tak realne! Dobre odwzorowanie praw fizyki w grach zazwyczaj sprawia, że stają się one bardziej atrakcyjne. Dlaczego tak uważamy Pewnie ma to związek z naszą intuicją lubimy, gdy przedmioty w grze zachowują się zgodnie z oczekiwaniami. Realistyczne zderzenia, grawitacja, odbicia to tylko część elementów, których zastosowanie zwiększy Twoją szansę na sukces! Ta książka porusza wszystkie aspekty związane z wykorzystaniem praw fizyki w grach, animacjach i symulacjach tworzonych we Flashu. W trakcie lektury zostaniesz stopniowo i bezboleśnie wprowadzony w świat obliczeń numerycznych od najprostszych, pozwalających nadać ruch odbijającej się piłce, do najbardziej skomplikowanych, odwzorowujących na przykład prawdziwy ruch planet w Układzie Słonecznym. Ponadto dowiesz się, jaki wpływ na ruch ma tarcie oraz jak zaprezentować siłę wyporu. Książka ta jest idealną pozycją dla każdego programisty chcącego Tworzyć gry i animacje jak najbliższe rzeczywistemu światu. Zdobądź tę książkę i opanuj wiedzę na temat: wykorzystania praw fizyki w projektowaniu gier i animacji symulowania uderzeń, odbić i zderzeń wpływu siły grawitacji i tarcia na ruch obiektów Odwzoruj prawdziwy świat w najdrobniejszych szczegółach!

Szczegóły

Tytuł: Wprowadzenie do fizyki w grach animacjach i symulacjach Flash
Autor: Dev Ramtal, Adrian Dobre
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324644735
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Szajkowska Julia
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 536
Format: 18.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.8 kg

Recenzje