Twoje gry i animacje jeszcze nigdy nie były tak realne!
Dobre odwzorowanie praw fizyki w grach zazwyczaj sprawia, że stają się one bardziej atrakcyjne. Dlaczego tak uważamy Pewnie ma to związek z naszą intuicją lubimy, gdy przedmioty w grze zachowują się zgodnie z oczekiwaniami. Realistyczne zderzenia, grawitacja, odbicia to tylko część elementów, których zastosowanie zwiększy Twoją szansę na sukces!
Ta książka porusza wszystkie aspekty związane z wykorzystaniem praw fizyki w grach, animacjach i symulacjach tworzonych we Flashu. W trakcie lektury zostaniesz stopniowo i bezboleśnie wprowadzony w świat obliczeń numerycznych od najprostszych, pozwalających nadać ruch odbijającej się piłce, do najbardziej skomplikowanych, odwzorowujących na przykład prawdziwy ruch planet w Układzie Słonecznym. Ponadto dowiesz się, jaki wpływ na ruch ma tarcie oraz jak zaprezentować siłę wyporu. Książka ta jest idealną pozycją dla każdego programisty chcącego Tworzyć gry i animacje jak najbliższe rzeczywistemu światu.
Zdobądź tę książkę i opanuj wiedzę na temat:
wykorzystania praw fizyki w projektowaniu gier i animacji
symulowania uderzeń, odbić i zderzeń
wpływu siły grawitacji i tarcia na ruch obiektów
Odwzoruj prawdziwy świat w najdrobniejszych szczegółach!
Szczegóły
Tytuł: Wprowadzenie do fizyki w grach animacjach i symulacjach FlashAutor: Dev Ramtal, Adrian Dobre
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324644735
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Szajkowska Julia
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 536
Format: 18.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.8 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
JavaScript Wzorce
Helion
Perełki programowania
Helion
Nowoczesny język JavaScript
Helion
AVR Praktyczne projekty
Helion