Co?
Ile?
Dlaczego?
Co dalej?
Web Analytics 2.0 całkowicie zmienia dotychczasowy sposób obróbki danych o witrynach internetowych. Pozwala Ci odkryć wpływ i wartość ekonomiczną Twojej witryny na podstawie ścisłych, precyzyjnie zdefiniowanych analiz. Pomaga w podejmowaniu działań zależnych od głosu klienta oraz otwiera na korzystanie z potencjału eksperymentów ? to zaś gwarantuje szybsze zmienianie nietrafionych decyzji. Stwarza też możliwość wyjścia poza ramy własnych danych i stosowania metod analizy konkurencyjności jako sposobu odkrywania mocnych oraz słabych punktów konkurentów.
Jeśli chcesz wiedzieć, jak sprawnie mierzyć, trafnie analizować i radzić sobie z błyskawicznie ewoluującymi technologiami oraz trendami ? w tym z serwisami społecznościowymi, zapisami wideo, technologiami mobilnymi czy metodami doboru treści pod kątem klienta ? lider analityki internetowej poprowadzi Cię przez model nowej generacji, analitykę internetową 2.0!
Pozycja obowiązkowa dla każdego profesjonalisty pracującego w świecie witryn internetowych.
Optymalna strategia doboru narzędzi wspierających analitykę internetową.
Analizy przepływu użytkowników ? osiem kluczowych miar witryny internetowej.
Zasady i metody korzystania z danych jakościowych.
Problem wyboru dostawcy rozwiązań w zakresie badań online.
Nowe rozwiązania w zakresie badania odczuć użytkowników.
Szybsze odkrywanie niepowodzeń: uwalnianie potencjału testów i eksperymentów.
Analiza konkurencyjności, ruchu na witrynach internetowych i zachowań użytkowników wyszukiwarek.
Nowe formy analiz: portale społecznościowe, serwisy mobilne i treści wideo.
Optymalne rozwiązania problemu ukrytych pułapek analityki internetowej.
Często porównuję analitykę internetową do Angeliny Jolie ? samo to zestawienie pokazuje, jak seksowna, silna i dobra jest analityka internetowa. Jestem pewien, że gdzieś w połowie lektury tej książki zrozumiesz i zaczniesz podzielać moją opinię.
Avinash Kaushik
Szczegóły
Tytuł: Web Analytics 2.0Podtytuł: Świadome rozwijanie witryn internetowych
Autor: Kaushik Avinash
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324626496
Tytuł oryginału: Web Analytics 2.0
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Szczepaniak Mikołaj
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 600
Format: 18x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.91 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Smoleńsk
Wielka Litera
Aktywne ćwiczenia szkoleniowe
Uczenie przez doświadczanie
Uczenie przez doświadczanie
Wolters Kluwer