Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych

Helion

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
69,00 PLN
Nasza cena
26,65 PLN
Oszczędzasz 62%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Wykorzystaj potencjał drzemiący w mediach społecznościowych!

Jeszcze niedawno media społecznościowe wzbudzały lekki uśmiech na twarzach prawdziwych PR-owców. Te czasy minęły! Obecnie dla wielu firm takie media to jeden z głównych kanałów budowania wizerunku oraz kontaktów z klientem. Czy możliwe jest sprawdzenie skuteczności działań prowadzonych w mediach społecznościowych Jak zadbać o ich jakość Na te i dziesiątki innych pytań odpowiada wyjątkowa na rynku wydawniczym książka.

W trakcie lektury dowiesz się, jak aktywować biznes w mediach społecznościowych oraz jak go zorganizować pod tym kątem. Ponadto zaznajomisz się z najpopularniejszymi miarami, które pozwolą Ci zwizualizować aktualne trendy Twojego biznesu. W szczególności powinien Cię zainteresować rozdział poświęcony ciągłej optymalizacji. Tylko w ten sposób możesz sobie zapewnić nieustanny wzrost zwrotu z inwestycji. Zastanawiasz się, czy warto sięgnąć po tę książkę Odpowiedź jest jedna: zdecydowanie tak! Nie znajdziesz innej pozycji, która w tak profesjonalny sposób traktowałaby o tematach związanych z mediami społecznościowymi.

Sprawdź:

jak nie dać się zasypać lawinie danych
jak przekształcić dane w informacje
jak wdrożyć proces ciągłej optymalizacji
jak śledzić zwrot z inwestycji w mediach społecznościowych
Dokonaj niemożliwego dzięki miarom mediów społecznościowych!


Szczegóły

Tytuł: Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych
Autor: John Lovett
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324643516
Tytuł oryginału: Social Media Metrics Secrets
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Walczak Tomasz
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 400
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.59 kg

Recenzje