Zarządzanie jakością procesów przekazanych do realizacji na zewnątrz przedsiębiorstwa (tzw. outsourcing).
Brzmi jak coś bardzo skomplikowanego. Jak to zrobić
Po lekturze tej książki będziesz dokładnie wiedział, czym jest outsourcing, jak wydzielać na zewnątrz procesy biznesowe, jak zapewnić przy tym jakość realizowanych na zewnątrz procesów oraz na jakie pułapki zwracać uwagę.
Jeżeli więc myślisz o skorzystaniu z outsourcingu i zastanawiasz się, jak to zrobić - ta książka jest dla Ciebie.
Szczegóły
Tytuł: Jakość a outsourcing procesów w przedsiębiorstwieWydawnictwo: Wiedza i Praktyka
ISBN: 9788326913631
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 164
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.27 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Modelowanie organizacji procesowej
Wydawnictwo Naukowe PWN