Jakość a outsourcing procesów w przedsiębiorstwie

Wiedza i Praktyka

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 16.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
89,00 PLN
Nasza cena
59,36 PLN



Zarządzanie jakością procesów przekazanych do realizacji na zewnątrz przedsiębiorstwa (tzw. outsourcing). Brzmi jak coś bardzo skomplikowanego. Jak to zrobić Po lekturze tej książki będziesz dokładnie wiedział, czym jest outsourcing, jak wydzielać na zewnątrz procesy biznesowe, jak zapewnić przy tym jakość realizowanych na zewnątrz procesów oraz na jakie pułapki zwracać uwagę. Jeżeli więc myślisz o skorzystaniu z outsourcingu i zastanawiasz się, jak to zrobić - ta książka jest dla Ciebie.

Szczegóły

Tytuł: Jakość a outsourcing procesów w przedsiębiorstwie
Wydawnictwo: Wiedza i Praktyka
ISBN: 9788326913631
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 164
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.27 kg

Recenzje