Naucz się organizować swoją pracę
Określ priorytety swoich zadań
Broń się przed stresem
Zautomatyzuj najczęściej wykonywane czynności
Praca administratora infrastruktury informatycznej w przedsiębiorstwie to ciągła walka z czasem. Użytkownicy bezustannie zgłaszają problemy, uniemożliwiając pracę nad długoterminowymi projektami zleconymi przez kierownictwo, a dodatkowo komputery powodują kłopoty w najmniej stosownych momentach. Nawet opanowanie do perfekcji technicznych aspektów pracy administratora nie poprawia sytuacji. Jedynym rozwiązaniem jest zdobycie umiejętności sprawnego zarządzania swoim czasem w pracy i ustawienie odpowiedniej hierarchii zadań.
Dzięki książce "Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów" poznasz strategie, które pomogą Ci zorganizować swoją pracę i radzić sobie w nieprzewidzianych okolicznościach. Jej autor, bazując na swoim ponad 15-letnim doświadczeniu w pracy administratora, przedstawia najskuteczniejsze sposoby rozwiązywania sytuacji kryzysowych, eliminowania "pożeraczy czasu" i zarządzania zadaniami tak, abyś nie zapominał o żadnym z nich i mógł zrealizować je na czas. Nauczysz się ustalać priorytety, definiować swoje własne "procedury" i walczyć ze stresem.
Zasady zarządzania czasem
Wypracowywanie umiejętności koncentracji
Tworzenie procedur roboczych
Planowanie zajęć
Określanie priorytetów dla zadań
Walka ze stresem
Zarządzanie pocztą elektroniczną
Automatyzacja zadań
Nie ma nic cenniejszego nad Twój własny czas.
Dlatego zorganizuj go jak najlepiej.
Określ priorytety swoich zadań
Broń się przed stresem
Zautomatyzuj najczęściej wykonywane czynności
Praca administratora infrastruktury informatycznej w przedsiębiorstwie to ciągła walka z czasem. Użytkownicy bezustannie zgłaszają problemy, uniemożliwiając pracę nad długoterminowymi projektami zleconymi przez kierownictwo, a dodatkowo komputery powodują kłopoty w najmniej stosownych momentach. Nawet opanowanie do perfekcji technicznych aspektów pracy administratora nie poprawia sytuacji. Jedynym rozwiązaniem jest zdobycie umiejętności sprawnego zarządzania swoim czasem w pracy i ustawienie odpowiedniej hierarchii zadań.
Dzięki książce "Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów" poznasz strategie, które pomogą Ci zorganizować swoją pracę i radzić sobie w nieprzewidzianych okolicznościach. Jej autor, bazując na swoim ponad 15-letnim doświadczeniu w pracy administratora, przedstawia najskuteczniejsze sposoby rozwiązywania sytuacji kryzysowych, eliminowania "pożeraczy czasu" i zarządzania zadaniami tak, abyś nie zapominał o żadnym z nich i mógł zrealizować je na czas. Nauczysz się ustalać priorytety, definiować swoje własne "procedury" i walczyć ze stresem.
Zasady zarządzania czasem
Wypracowywanie umiejętności koncentracji
Tworzenie procedur roboczych
Planowanie zajęć
Określanie priorytetów dla zadań
Walka ze stresem
Zarządzanie pocztą elektroniczną
Automatyzacja zadań
Nie ma nic cenniejszego nad Twój własny czas.
Dlatego zorganizuj go jak najlepiej.
Szczegóły
Tytuł: Zarządzanie czasemPodtytuł: Strategie dla administratorów systemów
Autor: Limoncelli Thomas A.
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324605811
Tytuł oryginału: Time management for system administrators
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Misiorek Tomasz
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 200
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.34 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Kufer babki Alicji
Bliskie
Modlitwy, które wypędzają demony
Nadzieja dla Przyszłości
Lego Duplo Owieczka
LFB5
LFB5
Ameet
Harry i wiaderko pełne dinozaurów 1 Zaczarowany świat
Media Service Zawada
Kuchnia rycerska i sarmacka
Olimp Media
Rudzielec
Skrzat
System partyjny Izraela w perspektywie struktury podziałów socjopolitycznych
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego