Marketingowe funkcje mediów
Region - polityka - promocja

Akademia Humanistyczna im. A. Gieysztora

  • Rok wydania: 2001
  • Format: 16.0x22.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
16,00 PLN
Nasza cena
14,16 PLN



Tematyka marketingu budzi coraz większe zainteresowanie. Jest potrzebą społeczeństwa informacyjnego. Znana maksyma głosi, że władzę posiądzie ten, kto zawładnie przyszłością. A klucz do przyszłości tkwi w informacji. A zatem, w gospodarce polskiej, szybko zmieniającej się i zmierzającej do UE, potrzeba jak nigdy dotąd informacji wprzęgniętej na potrzeby marketingu.
Książka składa się z dziewięciu rozdziałów. Każdy z nich zajmuje się innym problemem. Znajdziemy w niej informacje na tematy: znaczenie mediów we współczesnym marketingu, informacji pozostających w obrocie niepieniężnym, media w poszczególnych krajach UE, analiza marketingu mix, analiza rożnych nośników reklam pod kątem skuteczności.

Publikacja wydana we współpracy z Krajowym Ośrodkiem Dokumentacji Regionalnej Towarzystw Kultury.


Szczegóły

Tytuł: Marketingowe funkcje mediów
Podtytuł: Region - polityka - promocja
Autor: Ciborska Elżbieta 
Wydawnictwo: Akademia Humanistyczna im. A. Gieysztora
ISBN: 9788391139288
Języki: polski
Rok wydania: 2001
Ilość stron: 182
Format: 16.0x22.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.29 kg

Recenzje