Marketing produktów systemowych

PWE

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 16.2x23.7cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
54,90 PLN
Nasza cena
47,09 PLN
Oszczędzasz 15%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



W książce autorzy wyjaśniają rolę współczesnego marketingu w procesach tworzenia, komunikowania i dostarczania ofert systemowych produktów materialnych oraz usługowych. Analizą zostały objęte cztery grupy produktowe:
systemowe produkty usługowe bankowości detalicznej oraz komercyjnych organizacji usług medycznych,
systemowe oferty produktowo-usługowe międzynarodowych i krajowych sieciowych firm handlu detalicznego oraz usług taniej gospodarki,
systemowe produkty informatyczne organizacji sieciowych działających w konwergentnych sektorach info-tele-medialnych,
systemowe materialne produkty konsumpcyjne (wybieralnych dóbr trwałego użytku oraz innowacyjnych produktów odzieżowych).

Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem, a także dla menedżerów i praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za działania marketingowe w organizacji.

Szczegóły

Tytuł: Marketing produktów systemowych
Autor: Żabiński Leszek
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320820164
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 260
Format: 16.2x23.7cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.42 kg

Recenzje