Systemy wartości, zwyczaje, modele kulturowe, zwykłe kojarzone z rozwojem społecznym albo ze sztuką, są również podstawowym składnikiem sukcesu ekonomicznego. Sposób, w jaki członkowie poszczególnych społeczności postrzegają czas, rodzinę, historię, pokonują szczeble kariery, pojmują hierarchię ? wszystko to silnie, często podświadomie wpływa na prowadzenie interesów. Jeżeli przyjrzymy się znaczeniu pracy, stylom zarządzania i taktykom negocjacyjnym w innych krajach, łatwiej nam będzie również dostrzec własne ograniczenia.
W świecie, gdzie coraz więcej towarów i usług jest produktem międzynarodowej korporacji, poznaje i wykorzystanie walorów różnych kultur może przynieść wymierne ekonomiczne korzyści.
Szczegóły
Tytuł: Siedem kultur kapitalizmuAutor: Hampden-Turner Charles, Trompenaars Alfons
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
ISBN: 9788326439155
Tytuł oryginału: THE SEVEN CULTURES OF CAPITALISM
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Gostyńska Dorota
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 396
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.59 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Menedżer skuteczny
MT Biznes
Zalety irracjonalności
Dolnośląskie
Pięćdziesiąt twarzy Greya
Sonia Draga
Pułapki myślenia. O myśleniu szybkim i wolnym
Media Rodzina
Kodeks cywilny
Wolters Kluwer