Strategia konkurencji
Metody analizy sektorów i konkurentów

MT Biznes

  • Rok wydania: 2010
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Twarda z obwolutą
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
69,90 PLN
Nasza cena
46,62 PLN



Oto klasyczne dzieło Michaela E. Portera. Wynosi nas wysoko ponad horyzont znanych od lat wymiarów konkurencyjności tak, że wyraźniej dostrzegamy, dlaczego jedne firmy stają się wschodzącymi gwiazdami swoich sektorów, a inne spadają z rynkowego firmamentu. Tworząc biznesplany, plany strategiczne i plany marketingowe, używamy narzędzi stworzonych przez Michaela E. Portera, nawet jeśli o tym nie wiemy. Pięć sił Portera, konkurencyjność i łańcuch wartości to tylko niektóre z pojęć, które Porter zaproponował, a świat zaakceptował i zastosował. Czas usystematyzować tę wiedzę i używać jej bardziej świadomie. Jeśli światowa literatura ekonomiczna stworzyła wiedzę przekładającą się na rzeczywiste wyniki finansowe firm i tempo wzrostu gospodarczego państw, to dzieła Portera są jej częścią. Główne zagadnienia omawiane w tej książce to: * teoria gier w decyzjach strategicznych firm, * techniki odczytywania sygnałów rynkowych, * tworzenie map strategicznych sektorów gospodarki, * analiza firm i sektorów w różnych fazach dojrzewania, * warianty strategiczne firm w zależności od warunków w sektorze, * prognozowanie kosztów i korzyści posunięć strategicznych firmy.

Szczegóły

Tytuł: Strategia konkurencji
Podtytuł: Metody analizy sektorów i konkurentów
Autor: Porter Michael E.
Wydawnictwo: MT Biznes
Seria: ZŁOTA KOLEKCJA
ISBN: 9788362195787
Tytuł oryginału: COMPETITIVE STRATEGY
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Ehrlich Andrzej
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 460
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Twarda z obwolutą
Waga: 1.03 kg

Recenzje