Zarządzanie wiedzą

Wolters Kluwer

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
59,00 PLN
Nasza cena
50,61 PLN
Oszczędzasz 15%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Podręcznik zawiera omówienie współczesnych koncepcji zarządzania wiedzą i pojęć z nim związanych. Prezentuje przegląd aktualnego stanu nauki w tej dziedzinie. Książka adresowana jest zarówno do studentów, jak i praktyków biznesu.
Każdy rozdział składa się z części teoretycznej, przykładu z praktyki biznesowej oraz pytań problemowych i testowych, a także krzyżówki pozwalającej na szybkie sprawdzenie przyswojonej wiedzy.
W podręczniku omówiono m.in.:
- cele zarządzania wiedzą,
- transfer technologii i zagadnienia wiedzy utajonej,
- pozyskiwanie wiedzy z otoczenia, wywiad gospodarczy,
- pomiar i wycenę zasobów wiedzy
- systemy informatyczne wspomagające zarządzanie wiedzą,
- zadania liderów w stymulowaniu kreatywności i zarządzaniu wiedzą.

Szczegóły

Tytuł: Zarządzanie wiedzą
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
ISBN: 9788326415906
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 496
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.71 kg

Recenzje