Praca jest zbiorem artykułów na temat psychologicznych problemów przedsiębiorczości. Ich Autorzy przedstawiają wyniki badań dotyczących różnych aspektów aktywności człowieka, ukierunkowanej na osiąganie ambitnych celów, przynoszących im jeśli nie wprost korzyści materialne, to przynajmniej poprawę ogólnej sytuacji życiowej.
Są tu rozważania o zachowaniu się ludzi dążących do poprawy swego losu, znajdujących się w różnych sytuacjach: zarówno dobrobytu i dobrze prosperujących, jak i w sytuacjach kryzysowych i dekoniunktury; tak w odniesieniu do sytuacji gospodarczych, jak i szeroko rozumianych sytuacji życiowych; zarówno w wymiarze jednostkowym, jak i społecznym. Przedsiębiorczość jest tu rozpatrywana jako zjawisko wielowymiarowe i pokazanie różnorodności ujęć było jednym z celów tej publikacji. Dzięki takiemu szerokiemu ujęciu wiedza psychologiczna o przedsiębiorczości łatwiej trafi do swoich odbiorców. Jest ona zaadresowana przede wszystkim do coraz liczniejszej grupy psychologów zajmujących się szeroko rozumianą przedsiębiorczością jako problemem psychologicznym, ale może się okazać nie mniej pożyteczna dla osób zaangażowanych w prowadzenie własnych przedsiębiorstw tak w skali mikro, jak i makro (mała i średnia przedsiębiorczość).
Są tu rozważania o zachowaniu się ludzi dążących do poprawy swego losu, znajdujących się w różnych sytuacjach: zarówno dobrobytu i dobrze prosperujących, jak i w sytuacjach kryzysowych i dekoniunktury; tak w odniesieniu do sytuacji gospodarczych, jak i szeroko rozumianych sytuacji życiowych; zarówno w wymiarze jednostkowym, jak i społecznym. Przedsiębiorczość jest tu rozpatrywana jako zjawisko wielowymiarowe i pokazanie różnorodności ujęć było jednym z celów tej publikacji. Dzięki takiemu szerokiemu ujęciu wiedza psychologiczna o przedsiębiorczości łatwiej trafi do swoich odbiorców. Jest ona zaadresowana przede wszystkim do coraz liczniejszej grupy psychologów zajmujących się szeroko rozumianą przedsiębiorczością jako problemem psychologicznym, ale może się okazać nie mniej pożyteczna dla osób zaangażowanych w prowadzenie własnych przedsiębiorstw tak w skali mikro, jak i makro (mała i średnia przedsiębiorczość).
Szczegóły
Tytuł: PrzedsiębiorczośćPodtytuł: Źródła i uwarunkowania psychologiczne
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376416977
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 240
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.38 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Psychologia zarządzania w organizacji
Wydawnictwo Naukowe PWN
Life coaching
Relacje w Równowadze
Relacje w Równowadze
New Dawn
Current Directions in Introductory Psychology
Prentice Hall
Rozmowy z Karolcią czyli coaching przy herbacie
Studio Emka
The Work-Family Interface
SAGE Publications Ltd
Rozwijanie umiejętności w dialogu motywującym
Podręcznik praktyka z ćwiczeniami
Podręcznik praktyka z ćwiczeniami
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego