Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przydatny praktykom kształtującym strategię marketingową i programy lojalnościowe w swoich firmach. Zawiera najnowszą, usystematyzowaną wiedzę o lojalności klientów, jej typach, prawidłowościach i uwarunkowaniach. Autorzy przedstawiają zarówno podstawy teoretyczne, jak i liczne przykłady rozwiązań stosowanych w praktyce.
W książce omówiono kolejno:
* istotę i rodzaje lojalności,
* modele lojalności,
* motywacje klientów,
* typologię lojalności,
* dynamikę zmian postaw klientów,
* pomiar lojalności.
Praca ma zarówno wysokie walory merytoryczne, jak i praktyczne. Autorzy prezentują bowiem najnowszą wiedzę, opartą na literaturze światowej, popartą licznymi przykładami z życia gospodarczego. Każdy rozdział kończą pytania kontrolne. Podręcznik zawiera również bogatą bibliografię i indeks rzeczowy.
Szczegóły
Tytuł: Lojalność klientówPodtytuł: Modele, motywacja i pomiar
Autor: Wiesław Urban, Dariusz Siemieniako
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301154912
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 150
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.26 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Nowoczesność i tożsamość
Wydawnictwo Naukowe PWN
Na brzegu życia
Szara Godzina
Zarządzanie reklamą
CeDeWu
Dylemat
Dolnośląskie
Miasto upadłych. Amos Decker 4
Dolnośląskie