Lojalność klientów
Modele, motywacja i pomiar

Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Rok wydania: 2018
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
65,40 PLN
Nasza cena
59,44 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 48,45 zł



Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przydatny praktykom kształtującym strategię marketingową i programy lojalnościowe w swoich firmach. Zawiera najnowszą, usystematyzowaną wiedzę o lojalności klientów, jej typach, prawidłowościach i uwarunkowaniach. Autorzy przedstawiają zarówno podstawy teoretyczne, jak i liczne przykłady rozwiązań stosowanych w praktyce. W książce omówiono kolejno: * istotę i rodzaje lojalności, * modele lojalności, * motywacje klientów, * typologię lojalności, * dynamikę zmian postaw klientów, * pomiar lojalności. Praca ma zarówno wysokie walory merytoryczne, jak i praktyczne. Autorzy prezentują bowiem najnowszą wiedzę, opartą na literaturze światowej, popartą licznymi przykładami z życia gospodarczego. Każdy rozdział kończą pytania kontrolne. Podręcznik zawiera również bogatą bibliografię i indeks rzeczowy.

Szczegóły

Tytuł: Lojalność klientów
Podtytuł: Modele, motywacja i pomiar
Autor: Wiesław Urban, Dariusz Siemieniako
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301154912
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 150
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.26 kg

Recenzje