W grze K2 każdy z graczy kieruje zespołem 2 himalaistów, którzy rywalizując z innymi zespołami, starają się zdobyć szczyt i przetrwać do końca 18-dniowej wyprawy. Jak to działa Gracze poruszają himalaistami po planszy za pomocą kart, które zagrywają co rundę. Im wyżej wejdzie dany wspinacz, tym więcej punktów zwycięstwa zdobędzie na koniec gry. Jednak w wyższych partiach gór trzeba uważać na poziom aklimatyzacji. Jeśli spadnie on poniżej 1, wyczerpany himalaista zginie i gracz nie otrzyma zdobytych przez niego punktów zwycięstwa. Dlatego tak ważnym elementem gry jest wybór odpowiedniej drogi na szczyt, optymalne stawianie namiotów i zwracanie uwagi na pogodę, która w znaczący sposób wpływa na trud wędrówki na szczyt.
Zawartość pudełka :
- 1 plansza (dwustronna)
- 5 plansz graczy
- 12 kafli pogody (6 letnich, 6 zimowych)
- 90 kart akcji graczy
- 5 kart ratunku
- 20 żetonów ryzyka
- 20 drewnianych pionków himalaistów
- 10 drewnianych pionków namiotów
- 10 drewnianych znaczników aklimatyzacji
- drewniany znacznik pogody
- znacznik gracza rozpoczynającego
- instrukcja
Liczba graczy: 1 - 5
Wiek: 8+
Czas rozgrywki: około 60 minut
Zawartość pudełka :
- 1 plansza (dwustronna)
- 5 plansz graczy
- 12 kafli pogody (6 letnich, 6 zimowych)
- 90 kart akcji graczy
- 5 kart ratunku
- 20 żetonów ryzyka
- 20 drewnianych pionków himalaistów
- 10 drewnianych pionków namiotów
- 10 drewnianych znaczników aklimatyzacji
- drewniany znacznik pogody
- znacznik gracza rozpoczynającego
- instrukcja
Liczba graczy: 1 - 5
Wiek: 8+
Czas rozgrywki: około 60 minut
Szczegóły
Tytuł: K2Podtytuł: Wiek: 8+
Producent: Rebel
Kod paskowy: 5908310266169
Języki: polski, angielski
Rok wydania: 2015
Format: 30.0x30.0cm
Oprawa: Kartonowa
Waga: 1.127 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Takenoko (30236)
Wiek: 8+
Wiek: 8+
Rebel
Cortex
Wiek: 8+
Wiek: 8+
Rebel
Azul
Wiek: 8+
Wiek: 8+
Lacerta
Gra pozorów
Wiek: 8+
Wiek: 8+
Nasza Księgarnia