Książka powstała jako wynik badań prowadzonych w ramach finansowanego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego projektu Symptomy upadku małej firmy. Konsekwencje społeczno-
-gospodarcze. Polityka przeciwdziałania (1 H02D 055 30, nr umowy 0926/H03/2006/30). Składa się z obszernej części teoretycznej odnoszącej się m.in. do doświadczeń krajów europejskich w zakresie zapobiegania niepowodzeniom gospodarczym, w tym istniejących modeli umożliwiających szacowanie prawdopodobieństwa niepowodzenia gospodarczego, studiów literaturowych opisujących: pojęcia i przyczyny niepowodzeń, zjawiska kryzysowe oraz symptomy im towarzyszące. Zawiera również analizę progów rozwojowych i barier funkcjonowania małych firm uwzględniającą warunki prowadzenia działalności w regionach zmarginalizowanych. Część empiryczna obejmuje wyniki badań odnoszących się do przyczyn, symptomów upadku małych przedsiębiorstw, konsekwencji społeczno-gospodarczych oraz wnioski z zaprezentowanych analiz, a także wnioski i rekomendacje dla tworzenia strategii ich wczesnego ostrzegania.
Szczegóły
Tytuł: Upadek małych firmPodtytuł: Symptomy i strategie wczesnego ostrzegania
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788375257410
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 140
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.25 kg
Redakcja: Piasecki Bogdan
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Zarządzanie zmianą w polskiej firmie
Jak w praktyce wykorzystać szansę na rozwój bez porażek
Jak w praktyce wykorzystać szansę na rozwój bez porażek
Zacharek Dom Wydawniczy
Firmy rodzinne Ludzie relacje wartości
Wydawnictwo Naukowe UMK
Giełda dla firm rodzinnych
Pozyskiwanie kapitału i zarządzanie majątkiem
Pozyskiwanie kapitału i zarządzanie majątkiem
Wydawnictwo Naukowe PWN
Mała i średnia firma
Nowe przepisy 2018/2019
Nowe przepisy 2018/2019
Infor Biznes