Upadek małych firm
Symptomy i strategie wczesnego ostrzegania

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Rok wydania: 2017
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
27,30 PLN
Nasza cena
25,04 PLN
Oszczędzasz 9%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Książka powstała jako wynik badań prowadzonych w ramach finansowanego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego projektu Symptomy upadku małej firmy. Konsekwencje społeczno- -gospodarcze. Polityka przeciwdziałania (1 H02D 055 30, nr umowy 0926/H03/2006/30). Składa się z obszernej części teoretycznej odnoszącej się m.in. do doświadczeń krajów europejskich w zakresie zapobiegania niepowodzeniom gospodarczym, w tym istniejących modeli umożliwiających szacowanie prawdopodobieństwa niepowodzenia gospodarczego, studiów literaturowych opisujących: pojęcia i przyczyny niepowodzeń, zjawiska kryzysowe oraz symptomy im towarzyszące. Zawiera również analizę progów rozwojowych i barier funkcjonowania małych firm uwzględniającą warunki prowadzenia działalności w regionach zmarginalizowanych. Część empiryczna obejmuje wyniki badań odnoszących się do przyczyn, symptomów upadku małych przedsiębiorstw, konsekwencji społeczno-gospodarczych oraz wnioski z zaprezentowanych analiz, a także wnioski i rekomendacje dla tworzenia strategii ich wczesnego ostrzegania.

Szczegóły

Tytuł: Upadek małych firm
Podtytuł: Symptomy i strategie wczesnego ostrzegania
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788375257410
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 140
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.25 kg
Redakcja: Piasecki Bogdan

Recenzje