Zarządzanie wynikami firmy Podręcznik menedżera

Onepress

  • Rok wydania: 2013
  • Format: 16.0x24.0cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
57,00 PLN
Nasza cena
22,02 PLN
Oszczędzasz 62%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Praktyczne sposoby na zdobycie przewagi konkurencyjnej. System zarządzania wynikami może nadać Twojej firmie nowe tempo rozwoju. Jest tylko jeden warunek - musi zostać poprawnie zaprojektowany i wdrożony. Ta książka oferuje Ci kompleksowy opis narzędzi niezbędnych do projektowania i wdrażania systemu zarządzania wynikami przedsiębiorstwa. Znajdziesz tu opisy procesów i metod, które przesądzą o Twoim sukcesie, w tym porady na temat monitorowania osiąganych wyników, ich oceny przez zarządzających oraz weryfikacji aktualności realizowanej strategii. Otrzymasz również dostęp do informacji praktycznych, takich jak pomiar wyników finansowych, zadowolenia pracowników i klientów, kształtowania kompetencji i zasobów oraz zrównoważonego rozwoju. To lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy chcą dzięki pomiarowi wyników i zarządzaniu nimi w pełni wykorzystać potencjał swojej firmy.

Szczegóły

Tytuł: Zarządzanie wynikami firmy Podręcznik menedżera
Autor: Mike Bourne, Pippa Bourne
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788324646906
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Bartosz Sałbut
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 312
Format: 16.0x24.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.604 kg

Recenzje