Praktyczne sposoby na zdobycie przewagi konkurencyjnej. System zarządzania wynikami może nadać Twojej firmie nowe tempo rozwoju. Jest tylko jeden warunek - musi zostać poprawnie zaprojektowany i wdrożony. Ta książka oferuje Ci kompleksowy opis narzędzi niezbędnych do projektowania i wdrażania systemu zarządzania wynikami przedsiębiorstwa. Znajdziesz tu opisy procesów i metod, które przesądzą o Twoim sukcesie, w tym porady na temat monitorowania osiąganych wyników, ich oceny przez zarządzających oraz weryfikacji aktualności realizowanej strategii. Otrzymasz również dostęp do informacji praktycznych, takich jak pomiar wyników finansowych, zadowolenia pracowników i klientów, kształtowania kompetencji i zasobów oraz zrównoważonego rozwoju. To lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy chcą dzięki pomiarowi wyników i zarządzaniu nimi w pełni wykorzystać potencjał swojej firmy.
Szczegóły
Tytuł: Zarządzanie wynikami firmy Podręcznik menedżeraAutor: Mike Bourne, Pippa Bourne
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788324646906
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Bartosz Sałbut
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 312
Format: 16.0x24.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.604 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie
Studio Emka
Winning znaczy zwyciężać
Studio Emka
Strategiczna karta wyników firm usługowych
Wydawnictwo Naukowe PWN
Zeszyt A5/32 kartkowy gładki (134762)
Interdruk
Kod szczęścia
W.A.B.