Zarządzanie efektywnością firm usługowych stało się przedmiotem zainteresowania wraz przejściem od gospodarki industrialnej do gospodarki opartej na usługach. Autorzy, świadomi różnic między procesami zachodzącymi w działalności usługowej i produkcyjnej, przedstawiają rozszerzoną koncepcję strategicznej karty wyników, koncentrującą się na potrzebach organizacji usługowych. Wyjaśniają w jaki sposób połączyć zarządzanie procesami i pomiar efektywności w jeden spójny system.
Publikacja prezentuje praktyczną koncepcję, którą można wykorzystać do zaprojektowania systemu pomiaru efektywności oraz wdrożenia strategicznej karty wyników w przedsiębiorstwie usługowym. Ułatwieniem jej zastosowania są liczne przykłady najlepszych praktyk pochodzących z wiodących przedsiębiorstw z USA.
Książka adresowana jest do:
menedżerów firm usługowych,
specjalistów zajmujących się pomiarem efektywności,
studentów zarządzania, doktorantów, kadry akademickiej,
przedsiębiorców.
Szczegóły
Tytuł: Strategiczna karta wyników firm usługowychAutor: Rajesh K. Tyagi, Praveen Gupta
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301162597
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 264
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.45 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie
Studio Emka
Rośliny cebulowe
WIEDZA I ŻYCIE HACHETTE LIVRE
Winning znaczy zwyciężać
Studio Emka
Projektowanie
Eko-domy
Eko-domy
Solis
Pizza. Najlepsze przepisy
Olesiejuk
Kod szczęścia
W.A.B.