Wiedza o sposobie istnienia i funkcjonowania obrazów we współczesnej kulturze epoki nowych mediów nie doczekała się jeszcze u nas ujęcia monograficznego. Taką lukę wypełni książką Piotra Zawojskiego. Autor daje nowatorski wgląd w pole twórczych zastosować cyfrowych technologii obrazowania. Dostarcza poręcznych narzędzi i strategii opisu owych procesów i zjawisk.
Książka dotyczy zagadnienia audiowizualności w epoce powszechnej digitalizacji procesów kreacji, postprodukcji i dystrybucji obrazu(ów). Autor porusza się zatem w kręgu wyznaczonym przez wiedzę o kulturze, estetykę i wiedzę o sztuce. Dyskurs teoretyczny wpisuje Autor za każdym razem w twórczość artystów wkraczających w określoną domenę cyfrowości jako formę ?nowej wizualności?. Książka będzie atrakcyjną lekturą dla szerokiego kręgu odbiorców, zainteresowanych nie tylko kulturą audiowizualną, ale szeroko rozumianą sztuką i kultura współczesną. Służyć też będzie studentom uniwersyteckich kierunków humanistycznych i społecznych, przede wszystkim na wydziałach filmoznawstwa, historii sztuki, estetyki, kulturoznawstwa i socjologii kultury oraz na uczelniach artystycznych i filmowych, gdzie multimedia stają się obecnie najbardziej oblężonymi i coraz częściej uruchamianymi specjalnościami.
Kraj produkcji: Polska
Producent:
OFICYNA NAUKOWA Elżbieta Nowakowska-Sołtan
Leśna 17
05-071 Długa Szlachecka (Polska)
tel: 691031334
email: esoltan@data.pl
Szczegóły
Tytuł: Sztuka obrazu i obrazowania w epoce nowych mediówAutor: Piotr Zawojski
Wydawnictwo: Oficyna Naukowa
Seria: Kultury Mediów
ISBN: 9788377370551
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 326
Format: 13.5x21.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.49 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Od liber mundi do hipertekstu. Książka w świecie utopii
Biblioteka Analiz
Narracje estetyki geografie Fluxus w trzech aktach
Wydawnictwo Krytyki Politycznej
Kopalnia. Sztuka futbolu 2
Kopalnia
Rok w lesie
Nasza Księgarnia
Jak zobaczyć świat
Karakter
Zarządzanie w sporcie
Organizacje ludzie marketing
Organizacje ludzie marketing
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Pamięci, pamięci
Prószyński i S-ka