Współczesny sport jest dzisiaj czymś o wiele więcej niż zwykłą rozrywką czy też rekreacją. To również ogromny biznes albo po prostu sposób na życie. Trudno sobie wyobrazić, aby tak ważna dla człowieka dziedzina życia rozwijała się bez profesjonalnego zarządzania. Organizacje sportowe chcąc rozwijać się w sposób zrównoważony w obszarach celów sportowych, gospodarczych i społecznych zmuszone są poszukiwać nowych rozwiązań, metod oraz technik zarządzania. Ich cele powinny być tak skonfigurowane, aby skutecznie zaspokajać oczekiwania zróżnicowanej, heterogenicznej i często specyficznej grupy interesariuszy.
Szczegóły
Tytuł: Zarządzanie w sporciePodtytuł: Organizacje ludzie marketing
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788379698936
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 240
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.41 kg
Redakcja: Kuźbik Paweł, Moterski Filip
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Atak rozpaczy
Annapurna
Sztuka obrazu i obrazowania w epoce nowych mediów
Oficyna Naukowa
Kopalnia. Sztuka futbolu 2
Kopalnia
Broad Peak. Niebo i piekło
Poznańskie
Jak zobaczyć świat
Karakter