Marketing produktów żywnościowych

Państwowe Wydawnictwo Rolnicze i Leśne

  • Rok wydania: 2007
  • Format: 16.7x23.3
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
15,79 PLN
Nasza cena
13,98 PLN



Problematyka marketingu produktów żywnościowych do niedawna pozostawała w Polsce na uboczu zainteresowań badawczych i wydawniczych. Wykorzystanie instrumentów marketingowych nie znajdowało bowiem zastosowania w warunkach stałych niedoborów na rynku produktów żywnościowych. Wprowadzenie gospodarki rynkowej w Polsce tę sytuację zmieniło. Marketing znalazł się w centrum zainteresowania wielu osób, instytucji i przedsiębiorstw. Nauka marketingu stała się pilną potrzebą.

Szczegóły

Tytuł: Marketing produktów żywnościowych
Autor: Kos Czesław, Szwacka-Salmonowicz Joanna
Wydawnictwo: Państwowe Wydawnictwo Rolnicze i Leśne
Kod paskowy: 9788309016847
ISBN: 8309016840
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 180
Format: 16.7x23.3
Oprawa: Miękka
Waga: 0.27 kg

Recenzje