Problematyka marketingu produktów żywnościowych do niedawna pozostawała w Polsce na uboczu zainteresowań badawczych i wydawniczych. Wykorzystanie instrumentów marketingowych nie znajdowało bowiem zastosowania w warunkach stałych niedoborów na rynku produktów żywnościowych. Wprowadzenie gospodarki rynkowej w Polsce tę sytuację zmieniło. Marketing znalazł się w centrum zainteresowania wielu osób, instytucji i przedsiębiorstw. Nauka marketingu stała się pilną potrzebą.
Szczegóły
Tytuł: Marketing produktów żywnościowychAutor: Kos Czesław, Szwacka-Salmonowicz Joanna
Wydawnictwo: Państwowe Wydawnictwo Rolnicze i Leśne
Kod paskowy: 9788309016847
ISBN: 8309016840
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 180
Format: 16.7x23.3
Oprawa: Miękka
Waga: 0.27 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Kto mi zwędził mydło
Studio Emka
Klucz do marketingu Najważniejsze teorie pojęcia postaci
Wydawnictwo Naukowe PWN
Wzmacnianie organizmu 5
AWM Agencja Wydawnicza Jerzy Mostowski
Choroby układu moczowego
AWM Agencja Wydawnicza Jerzy Mostowski
Żyj zdrowo. Fakt poleca 1/2012
Ringier Axel Springer Polska
969 porad idealnej pani domu
Ringier Axel Springer Polska
Porady babuni. Tom X. Domowe SOS. 647 sprawdzone sposoby
Ringier Axel Springer Polska