Marketing przyszłości
Przedsiębiorstwo i konsument w ewoluującym otoczeniu
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Marketing przyszłości wymaga zaangażowania się przedsiębiorstwa w proces interakcji z wieloma uczestnikami rynku, badaniu ich potrzeb i dostosowywaniu się do ich wymagań, budując pozytywny wizerunek firmy jako pewnego, wiarygodnego partnera. Następuje stopniowe przesunięcie punktu ciężkości w funkcjonowaniu podmiotów z transakcji jednostkowych w kierunku budowy długookresowych i trwałych relacji z uczestnikami otoczenia. Przekłada się to na upodmiotowienie nabywcy, który staje się rzeczywistym centrum, punktem wyjścia działań przedsiębiorstw. Właściwie stosowane narzędzia marketingu są istotnym czynnikiem kształtowania zdolności adaptacyjnych przedsiębiorstwa. Obecnie rynki zmieniają się w coraz szybszym tempie (i to w skali globalnej) i w tej nowej rzeczywistości muszą odnaleźć się zarówno firmy, jak i konsumenci. Przedsiębiorstwa pobudzane przez konkurencję oraz coraz bardziej wymagających nabywców starają się jak najlepiej dostosować do zmian w otoczeniu. Istnieje potrzeba zdobywania wiedzy, uwzględniania wielu czynników z różnych dziedzin.
Niniejszy Zeszyt Naukowy jest próbą przybliżenia tej bardzo różnorodnej tematyki. Składa się z trzech głównych części, do których należą:
1. Konsument jako uczestnik procesów rynkowych.
2. Konkurencyjność przedsiębiorstw na współczesnym rynku.
3. Przedsiębiorstwo na globalnym rynku.
Redaktorzy składają wszystkim Autorom artykułów podziękowanie za podjęcie wysiłku i przygotowanie oryginalnych opracowań naukowych istotnie wzbogacających dorobek badań dotyczących tego zakresu.
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec
Spis treści
Niniejszy Zeszyt Naukowy jest próbą przybliżenia tej bardzo różnorodnej tematyki. Składa się z trzech głównych części, do których należą:
1. Konsument jako uczestnik procesów rynkowych.
2. Konkurencyjność przedsiębiorstw na współczesnym rynku.
3. Przedsiębiorstwo na globalnym rynku.
Redaktorzy składają wszystkim Autorom artykułów podziękowanie za podjęcie wysiłku i przygotowanie oryginalnych opracowań naukowych istotnie wzbogacających dorobek badań dotyczących tego zakresu.
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec
Spis treści
Szczegóły
Tytuł: Marketing przyszłościPodtytuł: Przedsiębiorstwo i konsument w ewoluującym otoczeniu
Autor: Agnieszka Smalec
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
ISBN: 16406818
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 710
Oprawa: twarda
Waga: 0.00127 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Głowa na Tranzystorach
Zielona Sowa
Kocie tajemnice
Galaktyka
Herbarz szlachty śląskiej tom 4 (K-Ł)
Videograf Edukacja
Labirynt odbić
Mag
Performance
LSW
Za minutę północ
Świat Książki
Szkice o sferze publicznej i polskim społeczeństwie obywatelskim
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego