Po raz pierwszy w Polsce ukazuje się informator o rodach i herbach szlachty śląskiej.
Dzieje śląskich rodów są nieodłącznie związane z historią wszystkich śląskich księstw, miast i wsi, z dziejami ich mieszkańców. Prócz bogactwa śląskich herbów "Herbarz szlachty śląskiej" zawiera także noty genealogiczne, które pozwolą spojrzeć na historię Śląska poprzez dzieje poszczególnych rodów i ich przedstawicieli.
Herbarz zawiera też informacje dotyczące historii miejscowości, majątków, zamków, z których część znana jest dziś jedynie ze źródeł pisanych, a ich domniemana lokalizacja nie została jeszcze zweryfikowana w toku badań archeologicznych.
Książka przeznaczona jest dla szerokiego kręgu odbiorców: historyków, historyków sztuki, miłośników regionu oraz wszystkich interesujących się heraldyką i genealogią, a także historią Śląska.
Dzieje śląskich rodów są nieodłącznie związane z historią wszystkich śląskich księstw, miast i wsi, z dziejami ich mieszkańców. Prócz bogactwa śląskich herbów "Herbarz szlachty śląskiej" zawiera także noty genealogiczne, które pozwolą spojrzeć na historię Śląska poprzez dzieje poszczególnych rodów i ich przedstawicieli.
Herbarz zawiera też informacje dotyczące historii miejscowości, majątków, zamków, z których część znana jest dziś jedynie ze źródeł pisanych, a ich domniemana lokalizacja nie została jeszcze zweryfikowana w toku badań archeologicznych.
Książka przeznaczona jest dla szerokiego kręgu odbiorców: historyków, historyków sztuki, miłośników regionu oraz wszystkich interesujących się heraldyką i genealogią, a także historią Śląska.
Szczegóły
Tytuł: Herbarz szlachty śląskiej tom 4 (K-Ł)Autor: Sękowski Roman
Wydawnictwo: Videograf Edukacja
Kod paskowy: 9788371833489
ISBN: 8371833482
Języki: polski
Rok wydania: 2005
Ilość stron: 444
Format: 17.3x24.6cm
Oprawa: Twarda
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Głowa na Tranzystorach
Zielona Sowa
Kocie tajemnice
Galaktyka
Labirynt odbić
Mag
Performance
LSW
Za minutę północ
Świat Książki
Szkice o sferze publicznej i polskim społeczeństwie obywatelskim
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Marketing przyszłości
Przedsiębiorstwo i konsument w ewoluującym otoczeniu
Przedsiębiorstwo i konsument w ewoluującym otoczeniu
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego