Język projektowania graficznego

Top Mark Centre

  • Rok wydania: 2011
  • Format: 21x26 cm
  • Oprawa: twarda oprawa w obwolucie
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
129,00 PLN
Nasza cena
103,47 PLN



Projektowanie graficzne to język? Oczywiście, mówi Richard Poulin. Uważa on, że bez poznania specyficznego alfabetu, słownictwa oraz sposobów tworzenia zdań, nie moża posługiwać się grafiką. W dwudziestu sześciu rozdziałach autor publikacji omawia podstawowe elementy i zasady komunikacji wizualnej. Grafika, jak każdy akt komunikacji, powstaje w jakimś kontekście w oparciu o pewien kod, przekazuje komunikat, ma nadawcę i odbiorcę.
Poulin omawia m.in. takie elementy jak: punkt, linia, kolor, tekstura, ruch, kontrast, obraz, typografia. Każdy rozdział rozpoczyna od przywołania słownikowej definicji danego słowa. Przywołuje najważniejsze fakty z historii grafiki i przypomina biografie najsłynniejszych grafików. Często odwołuje się do współczesnych projektantów, nierzadko pokazuje też prace studentów i grafików dopiero rozpoczynających karierę. Udowadnia, że grafika, podobnie jak komunikacja pisana lub mówiona, wymaga analizowania, planowania, organizowania i rozwiązywania problemów.
"Język projektowania graficznego" jest doskonałym podręcznikiem nie tylko dla profesjonalistów, lecz także dla wszystkich tych, którzy interesują się komunikacją wizualną. Richard Poulin jest współzałożycielem i dyrektorem kreatywnym Paulin + Morris Inc. (multidyscyplinarnej firmy projektowo-konsultacyjnej), autorem programów komunikacji wizualnej dla wielu ważnych instytucji i dużych firm oraz wykładowcą w School of Visual Arts w Nowym Jorku.

Szczegóły

Tytuł: Język projektowania graficznego
Autor: Richard Poulin
Wydawnictwo: Top Mark Centre
ISBN: 9788392589068
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 288
Format: 21x26 cm
Oprawa: twarda oprawa w obwolucie
Waga: 1.238 kg

Recenzje