Media społecznościowe bez ściemy Jak kreować markę

Helion

  • Rok wydania: 2013
  • Format: 15.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
49,00 PLN
Nasza cena
32,12 PLN

Zwiększ swój udział w rynku Poznaj siłę własnej marki Czerp konkretne zyski Strategie nie dla harcerzyków! Jeszcze kilka lat temu marketing w mediach społecznościowych był jak bułka z masłem. Dziś do tego zestawu trzeba dorzucić kilka specjałów, by zwrócić uwagę odbiorców i uzyskać satysfakcjonujące rezultaty, ale ten wysiłek nadal się opłaca! Odpowiednia strategia i umiejętność określenia konkretnych celów, zastosowanie dyscypliny biznesowej i sprawdzonych wzorów zachowań to tylko kilka prostych zasad na Twojej nowej drodze wprost do domów i serc klientów. Poznaj szczegółowo techniki zwiększania sprzedaży, zysków, udziału w rynku i skuteczności. Ucz się na konkretnych przykładach budowania świadomości marki, obsługi klienta i zarządzania reputacją. Dowiedz się, jak wykorzystać media społecznościowe, by zapewnić klientom genialną obsługę, i jak zgromadzić masę klientów naprawdę zainteresowanych kupnem. Zapoznaj się z faktami, danymi statystycznymi, przykładami z życia - i stosuj solidne kryteria ich oceny.

Szczegóły

Tytuł: Media społecznościowe bez ściemy Jak kreować markę
Autor: Jason Falls, Erik Deckers
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324647880
Tytuł oryginału: No Bullshit Social Media
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Szybilska-Fiedorowicz Izabela
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 280
Format: 15.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.44 kg

Recenzje