Zwiększ swój udział w rynku
Poznaj siłę własnej marki
Czerp konkretne zyski
Strategie nie dla harcerzyków!
Jeszcze kilka lat temu marketing w mediach społecznościowych był jak bułka z masłem. Dziś do tego zestawu trzeba dorzucić kilka specjałów, by zwrócić uwagę odbiorców i uzyskać satysfakcjonujące rezultaty, ale ten wysiłek nadal się opłaca!
Odpowiednia strategia i umiejętność określenia konkretnych celów, zastosowanie dyscypliny biznesowej i sprawdzonych wzorów zachowań to tylko kilka prostych zasad na Twojej nowej drodze wprost do domów i serc klientów.
Poznaj szczegółowo techniki zwiększania sprzedaży, zysków, udziału w rynku i skuteczności.
Ucz się na konkretnych przykładach budowania świadomości marki, obsługi klienta i zarządzania reputacją.
Dowiedz się, jak wykorzystać media społecznościowe, by zapewnić klientom genialną obsługę, i jak zgromadzić masę klientów naprawdę zainteresowanych kupnem.
Zapoznaj się z faktami, danymi statystycznymi, przykładami z życia - i stosuj solidne kryteria ich oceny.
Szczegóły
Tytuł: Media społecznościowe bez ściemy Jak kreować markęAutor: Jason Falls, Erik Deckers
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324647880
Tytuł oryginału: No Bullshit Social Media
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Szybilska-Fiedorowicz Izabela
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 280
Format: 15.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.44 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Projektowanie opakowań
Wydawnictwo Naukowe PWN