"Strategia to dla jednych magia, dla innych chleb powszedni. Autor pokazuje, jak uczynić strategię sposobem na biznes."
- Sławomir Lachowski, twórca mBanku i MultiBanku
"Jestem gorącym zwolennikiem wprowadzania losowych bodźców w proces kreowania nowych produktów i rozwiązań. Książka w prosty i praktyczny sposób daje możliwość zastosowania tego elementu. Zdecydowanie wypróbuję ten model w nadchodzących projektach...
- Zbigniew Lewicki, Dyrektor d/s Rozwoju Unilever, Rosja-Afryka-Turcja-Srodkowy Wschod
"Sukces w biznesie a zwłaszcza jego utrzymanie jest bardzo trudny wręcz niemożliwy bez innowacji. Szczerze polecam tę książkę wszystkim menedżerom i przedsiębiorcom. I tym obecnym i tym przyszłym."
- Jan Czeremcha, Wiceprezes Raiffeisen Bank Polska S.A.
„Rewelacyjna książka, łącząca dziesiątki inspirujących przykładów i sprawdzone narzędzia, które pomogą każdemu, kto chce wyróżnić się na rynku. Ma potencjał na światowy bestseller.”
- Tomasz Rudolf, Współzałożyciel, Innovatika
Szczegóły
Tytuł: STRATEGIA 2 W 1Autor: Tomasz Szczęsny
Wydawnictwo: Studio Emka
ISBN: 9788363773281
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 118
Format: 13.5 x 21.5 cm
Oprawa: broszurowa
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Filozofia Kaizen w biurze
Helion
Lean accounting
integralny element lean management
integralny element lean management
Wolters Kluwer
Kreatywność
Uwolnij swa wewnętrzną moc
Uwolnij swa wewnętrzną moc
Czarna Owca
Efektywne zarządzanie projektami
Onepress
GENY WŁADZY TW
Studio Emka
Ukryta dynamika
Nieoczywiste