STRATEGIA 2 W 1

Studio Emka

  • Rok wydania: 2013
  • Format: 13.5 x 21.5 cm
  • Oprawa: broszurowa
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
39,01 PLN
Nasza cena
25,18 PLN
Oszczędzasz 36%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



"Strategia to dla jednych magia, dla innych chleb powszedni. Autor pokazuje, jak uczynić strategię sposobem na biznes." - Sławomir Lachowski, twórca mBanku i MultiBanku "Jestem gorącym zwolennikiem wprowadzania losowych bodźców w proces kreowania nowych produktów i rozwiązań. Książka w prosty i praktyczny sposób daje możliwość zastosowania tego elementu. Zdecydowanie wypróbuję ten model w nadchodzących projektach... - Zbigniew Lewicki, Dyrektor d/s Rozwoju Unilever, Rosja-Afryka-Turcja-Srodkowy Wschod "Sukces w biznesie a zwłaszcza jego utrzymanie jest bardzo trudny wręcz niemożliwy bez innowacji. Szczerze polecam tę książkę wszystkim menedżerom i przedsiębiorcom. I tym obecnym i tym przyszłym." - Jan Czeremcha, Wiceprezes Raiffeisen Bank Polska S.A. „Rewelacyjna książka, łącząca dziesiątki inspirujących przykładów i sprawdzone narzędzia, które pomogą każdemu, kto chce wyróżnić się na rynku. Ma potencjał na światowy bestseller.” - Tomasz Rudolf, Współzałożyciel, Innovatika

Szczegóły

Tytuł: STRATEGIA 2 W 1
Autor: Tomasz Szczęsny
Wydawnictwo: Studio Emka
ISBN: 9788363773281
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 118
Format: 13.5 x 21.5 cm
Oprawa: broszurowa

Recenzje