Dowiedz się, jak pracuje mózg Twojego klienta
Jak myślą konsumenci W jaki sposób podejmują decyzje Co sprawia, że klikają myszką, dokonują zakupu i robią dokładnie to, co chciałbyś, aby robili Talent i umiejętności to tylko połowa sukcesu. Aby Twoje projekty rzucały wszystkich na kolana, potrzebna Ci wiedza dotycząca tego, jak działa ludzki mózg. Może Ci się czasem wydawać, że ludzie zachowują się irracjonalnie i nieprzewidywalnie, ale w tym szaleństwie jest metoda. Czas, byś ją poznał i użył jej do własnych celów!
Z zawartych w tej książce rzeczowych instrukcji dowiesz się, jak odczytywać zachowania konsumentów i co przyciąga ich uwagę. Poznasz błędy, jakie ludzie najczęściej popełniają w procesie postrzegania oraz dokonywania wyborów, i nauczysz się je przewidywać. Wykorzystaj w swojej pracy wnioski z badań naukowych oraz szereg praktycznych przykładów. Zacznij projektować i tworzyć bardziej intuicyjne, skuteczne, efektowne teksty, witryny internetowe, aplikacje, produkty, grafiki oraz wszelkie inne genialne dzieła, idealnie dopasowane do potrzeb potencjalnych klientów.
Jak przykuwać uwagę na stronie WWW
Jak spowodować, by coś zapadło ludziom w pamięć
Jak motywować innych, by wykonali kolejny krok
Jak utrwalać w umysłach odbiorców określone informacje
Jak kształtować czyjeś przyzwyczajenia
Jak pogłębiać i utrwalać relacje z klientami
Jak odwoływać się do pozytywnych emocji i wspomnień
Jak skutecznie oddziaływać na podświadomość klienta
Zwiększ skuteczność, wskaźniki konwersji i użyteczność projektów!
Szczegóły
Tytuł: 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientachAutor: Weinschenk Susan
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324662838
Tytuł oryginału: 100 Things Every Designer Needs to Know About People
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Kaczmarek Daniel
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 244
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.6 kg