SKĄD SIĘ BIERZE POPULARNOŚĆ
Jeśli sądzisz, że sprawia to reklama, zastanów się jeszcze raz.
Ludzie nie słuchają reklam, słuchają swoich znajomych.
- Ale dlaczego o niektórych produktach czy ideach rozmawia się częściej niż o innych
- Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy
- I co sprawia, że pewne treści w internecie zyskują tak ogromną popularność
Jonah Berger, adiunkt na Wydziale Marketingu w Wharton School, przez kilka ostatnich lat szukał odpowiedzi na te pytania. Analizował przyczyny, dla których niektóre teksty publikowane na łamach dziennika The New York Times trafiają na listę artykułów najczęściej przesyłanych mailem, sprawdzał, dlaczego niektóre produkty stają się tematem rozmów, oraz to, w jaki sposób społeczny wpływ kształtuje nasze gusta.
W swojej książce Berger ujawnia sekrety marketingu szeptanego i przekazu społecznego. Odkryj, w jaki sposób z wykorzystaniem sześciu prostych zasad można nadać rozgłos produktom, inicjatywom politycznym, biurowym plotkom czy filmom na portalu YouTube.
Książka Potencjał wirusowy zawiera wyniki przełomowych badań naukowych i fascynujące historie. Dowiedz się, w jaki sposób luksusowa restauracja zdobyła popularność dzięki zwykłej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogą przyczyniać się do wzrostu narkomanii oraz dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzało reklamę z pozoru wyjątkowo nudnego produktu blendera.
Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego pewne historie przekazywane są z ust do ust, maile przesyłane są dalej, a materiały wideo rozprzestrzeniają się wirusowo, ta książka ci to wyjaśni, a także wskaże, jak wykorzystać tę wiedzę do tworzenia zaraźliwych treści. W książce Potencjał wirusowy znajdziesz konkretne i skuteczne techniki, dzięki którym odpowiednio skonstruowane komunikaty, informacje i reklamy będą się rozprzestrzeniać.
Niezależnie od tego, czy jesteś menedżerem w dużym przedsiębiorstwie, właścicielem małej firmy starającym się dotrzeć do większej liczby klientów, politykiem przed wyborami, czy pracownikiem służby zdrowia, któremu zależy na rozgłosie dla akcji społecznej, ta książka pokaże ci, jak osiągnąć te cele.
Szczegóły
Tytuł: Efekt wirusowy w biznesiePodtytuł: Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek
Autor: Berger Jonah
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788377466247
Tytuł oryginału: Contagious. Why Things Catch On
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 232
Format: 14.1x21.8cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Sekrety amerykańskich milionerów
Fijorr Publishing
Piórnik z nadrukiem na suwak Summer
Panta Plast
Harry Potter i Przeklęte Dziecko. Część pierwsza i druga
Media Rodzina