Komercjalizacja wiedzy i technologii - determinanty i strategie

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Rok wydania: 2015
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
16,10 PLN
Nasza cena
11,50 PLN



Podjęcie tematu Komercjalizacja wiedzy i technologii ? determinanty i strategie wynika z trendów na rynkach międzynarodowych, które sprawiają, że badania naukowe są w centrum zainteresowań firm, szczególnie w takich branżach, jak: biotechnologia, nanotechnologia, energetyka odnawialna, medycyna, bioinformatyka, inżynieria materiałowa, elektronika, paliwa energetyczne. Rozwój nowych technologii staje się priorytetem strategii Unii Europejskiej, Polski, regionów, ośrodków badawczych i podmiotów gospodarczych. Podstawowym założeniem niniejszej dysertacji stała się teza, że zmiany dokonujące się pod wpływem globalizacji, integracji europejskiej, tempa prowadzenia badań naukowych i rozwoju nowych technologii na rynkach światowych, wzrostu konkurencyjności opartej na innowacyjności mają wpływ na zarządzanie wynikami badań przed wprowadzeniem nowych technologii i produktów na rynek. Celem rozprawy jest wskazanie podstawowych czynników kształtujących proces komercjalizacji w polskich przedsiębiorstwach i organizacjach naukowo-badawczych na tle innych krajów.

Szczegóły

Tytuł: Komercjalizacja wiedzy i technologii - determinanty i strategie
Autor: Trzmielak Dariusz M.
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788375259346
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 348
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.58 kg

Recenzje