Podjęcie tematu Komercjalizacja wiedzy i technologii ? determinanty i strategie wynika z trendów na rynkach międzynarodowych, które sprawiają, że badania naukowe są w centrum zainteresowań firm, szczególnie w takich branżach, jak: biotechnologia, nanotechnologia, energetyka odnawialna, medycyna, bioinformatyka, inżynieria materiałowa, elektronika, paliwa energetyczne. Rozwój nowych technologii staje się priorytetem strategii Unii Europejskiej, Polski, regionów, ośrodków badawczych i podmiotów gospodarczych.
Podstawowym założeniem niniejszej dysertacji stała się teza, że zmiany dokonujące się pod wpływem globalizacji, integracji europejskiej, tempa prowadzenia badań naukowych i rozwoju nowych technologii na rynkach światowych, wzrostu konkurencyjności opartej na innowacyjności mają wpływ na zarządzanie wynikami badań przed wprowadzeniem nowych technologii i produktów na rynek.
Celem rozprawy jest wskazanie podstawowych czynników kształtujących proces komercjalizacji w polskich przedsiębiorstwach i organizacjach naukowo-badawczych na tle innych krajów.
Szczegóły
Tytuł: Komercjalizacja wiedzy i technologii - determinanty i strategieAutor: Trzmielak Dariusz M.
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788375259346
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 348
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.58 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Kołysanki dla Zuzanki
Literatura
Modele procesu komercjalizacji nowych technologii w przedsiębiorstwach
Uwarunkowania wyboru ? kluczowe zagadnienia
Uwarunkowania wyboru ? kluczowe zagadnienia
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Pracowity dzień Teczka
Olesiejuk
CzuCzu A kuku! Safari (5730986)
Bright Junior Media
Lalka Adaś 25 cm
Bigjigs Toys Ltd
Czytanki z obrazkami
Centrum Edukacji Dziecięcej