Marketing partyzancki w mediach społecznościowych
126 narzędzi w walce o pozycję w internecie

Wolters Kluwer

  • Rok wydania: 2013
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
49,00 PLN
Nasza cena
37,19 PLN



Jay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z najnowszymi aplikacjami i narzędziami wykorzystywanymi w mediach społecznościowych, prezentując czytelnikom wzorcowe plany działania, poszczególne etapy ich wdrażania oraz ponad 100 rodzajów broni marketingowej. Unikając przytłaczających statystyk, branżowego żargonu i akronimów, autorzy przedstawiają szczegółowy plan ataku w mediach społecznościowych. Ich zdecydowana strategia partyzancka pozwala identyfikować niekonwencjonalne okazje na obszarze mediów społecznościowych, angażować klientów, pobudzać do działania i prześcigać swoich konkurentów w generowaniu zysków. Książka prezentuje m.in.: - 19 tajemnic, jakie powinien poznać każdy partyzant marketingu w mediach społecznościowych, - zestaw narzędzi partyzanckich w mediach społecznościowych, - siedmiozdaniowy plan ataku w mediach społecznościowych, - obszerną listę kontrolną cech stron społecznościowych i blogów, - 20 rodzajów wskaźnika ROI partyzanta, - darmowe partyzanckie narzędzia wywiadowcze, - narzędzia społecznościowe przyszłości, - i dużo, dużo więcej!

Szczegóły

Tytuł: Marketing partyzancki w mediach społecznościowych
Podtytuł: 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie
Autor: Levinson Jay Conrad, Gibson Shane
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326445927
Tytuł oryginału: Guerrilla social media marketing
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Grala-Kowalska Magdalena
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 230
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.343 kg

Recenzje