Marketing partyzancki w mediach społecznościowych
126 narzędzi w walce o pozycję w internecie
Wolters Kluwer
Jay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z najnowszymi aplikacjami i narzędziami wykorzystywanymi w mediach społecznościowych, prezentując czytelnikom wzorcowe plany działania, poszczególne etapy ich wdrażania oraz ponad 100 rodzajów broni marketingowej.
Unikając przytłaczających statystyk, branżowego żargonu i akronimów, autorzy przedstawiają szczegółowy plan ataku w mediach społecznościowych. Ich zdecydowana strategia partyzancka pozwala identyfikować niekonwencjonalne okazje na obszarze mediów społecznościowych, angażować klientów, pobudzać do działania i prześcigać swoich konkurentów w generowaniu zysków.
Książka prezentuje m.in.:
- 19 tajemnic, jakie powinien poznać każdy partyzant marketingu w mediach społecznościowych,
- zestaw narzędzi partyzanckich w mediach społecznościowych,
- siedmiozdaniowy plan ataku w mediach społecznościowych,
- obszerną listę kontrolną cech stron społecznościowych i blogów,
- 20 rodzajów wskaźnika ROI partyzanta,
- darmowe partyzanckie narzędzia wywiadowcze,
- narzędzia społecznościowe przyszłości,
- i dużo, dużo więcej!
Szczegóły
Tytuł: Marketing partyzancki w mediach społecznościowychPodtytuł: 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie
Autor: Levinson Jay Conrad, Gibson Shane
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326445927
Tytuł oryginału: Guerrilla social media marketing
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Grala-Kowalska Magdalena
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 230
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.343 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Od nędzy do pieniędzy
czyli znad Bugu na Wall Street
czyli znad Bugu na Wall Street
Fijorr Publishing
Zaklinacz deszczu
Albatros